Helgtråden

Jag gömmer den osorterade srumphögen i garderoben det är lättare att ignorera den då:D

(nu har jag förövrigt insett att lilly allen är rätt bra, är ioförsig inte konstigt att jag inte upptäckt innan för jag brukar inte lyssna så mycket på musik)

Aha, men är det bara strumpor, behöver man verkligen sortera dem då? Jag har alla liggande mestadels lösa i strumplådan... Är iof inte så noga med att de ska matcha heller. :D

(Ja, jag älskar henne! :love: Kul att du också diggar't! :love:)

Aha, men är det bara strumpor, behöver man verkligen sortera dem då? Jag har alla liggande mestadels lösa i strumplådan... Är iof inte så noga med att de ska matcha heller. :D

(Ja, jag älskar henne! :love: Kul att du också diggar't! :love:)

Nä pecis onödigt att sortera och matcha är överskattat, däremot försöker jag gärna hitta två av samma tjocklek/matrial:p

Om vi säger så här, det andra borde sorteras och vikas noga men fleccetröjor och mjukisbyxor blir ju inte så skrynkliga av att jag "råkar" glömma det:p

@Lillagoajag Jag gillar att det finns sammanhang där jag fortfarande räknas som ung. :D

Jaha, du tänkte så! Ja, det är jag också noga med. :)

Hahaha, ja alltså innan vi behövde gästsängen agerade den som en extra stor stökig garderob till oss allihopa. :p

Hur gammal är du? :D

Blir inte mycket i helgen här, playdate med kompisarna på fotbollsplanen i morgon. Söndag vet vi inte än, men blir nog lika då :)

Blir inte mycket i helgen här, playdate med kompisarna på fotbollsplanen i morgon. Söndag vet vi inte än, men blir nog lika då :)

Fotboll låter livsfarligt! :D

Jag håller på så smått med att öva in lite rörelser till derbyn, står på ett ben och kliver runt lite för att få in det i muskelminnet, lol! :D

Haha:p

Jag och bollar är inte så eh...kompatibla:p Jag tror jag gillar bollarna bättre än vad de gillar mig.

Jag kan tycka bollsporter är kul på tv, inte för att det är riskfritt ibland blir jag nog lite för engagerad av tvsport:D

Hahaha, baserar du det på att du springer efter bollarna och de bara studsar ifrån dig? :D

Engagemang i sport är bra, om det är irl eller på TV spelar mindre roll! :up: ;)

Hahaha, baserar du det på att du springer efter bollarna och de bara studsar ifrån dig? :D

Engagemang i sport är bra, om det är irl eller på TV spelar mindre roll! :up: ;)

Mer att bollarna hamnar på andra kroppsdelar än vad som är tänkt:p Annars beror det mest på vid typpingis/tennis och liknande verkar de mest ha något i mot mitt racket och gilla näten vid fotboll så kan jag och bollen vara li oöverrens om åt vilket håll den ska vara iväg när jag sparkar på den, Fast visst skuttar dem iväg ibland:D

Mina erfarenheter bygger mest på skolgympa sedan dess har jag taktiskt undvikit bollarna:p

Mer att bollarna hamnar på andra kroppsdelar än vad som är tänkt:p Annars beror det mest på vid typpingis/tennis och liknande verkar de mest ha något i mot mitt racket och gilla näten vid fotboll så kan jag och bollen vara li oöverrens om åt vilket håll den ska vara iväg när jag sparkar på den, Fast visst skuttar dem iväg ibland:D

Mina erfarenheter bygger mest på skolgympa sedan dess har jag taktiskt undvikit bollarna:p

Hahaha, det låter som att du gillar det i alla fall? :D

Åh en ny helgtråd :bump:
Jag själv hade tänkt köpa kattmat till katten idag (eller igår förresten :angel:) men självklart är det en sort som finns bara i en viss typ av butik (som bara finns två av i hela stockholm) :meh: Jag hoppas på och bönar efter lift imorgon till den närmsta, så förutom det kommer lördagen att spenderas på att plugga, möjligen städa och passa upp lite på stackars papsen som är alldeles förkyld.
Så det blir ju helfestligt imorgon (eller idag) :cool:

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Samhälle Vad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
2
Svar
23
· Visningar
1 751
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 246
Senast: Freazer
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka