Helgtråden

Har bara hört Hard Out There, får ta och lyssna på de andra också!

Och du, apropå Smile :angel:, drömde i går natt att jag gick i samma klass som Smail och att jag stenhårt ville ligga med honom men inte vågade flirta alls. Och sen skulle han åka ifrån klassen och då var jag jättesur och frustrerad för att jag missat min chans och så åkte jag och tröstshoppade med hon söta Aina från förra årets PH-säsong. Vi handlade persikofärgade magtröjor :D. Den du! Vaknade sexuellt frustrerad och förvirrad :up:

Jag har lyssnat typ bara på Allen den senaste veckan. Gillar Chinese också. :)

Hhahaha!! Jag gillar att du går in så mycket för PH att du tom drömmer om det. Och dessutom håller temat drömmen igenom! :up: :D

Jag tror att en grundförutsättning för att somna är att faktiskt lägga huvudet på kudden. Det är iaf det felet jag brukar göra. :D

Haha kan va så men ligger oftast bara och vrider och vänder på mig tyvärr! Hoppas på att nån snäll doktor ska skriva ut nått snällt igen så jag får sova nån gång ostört! :crazy:

Jag har lyssnat typ bara på Allen den senaste veckan. Gillar Chinese också. :)

Hhahaha!! Jag gillar att du går in så mycket för PH att du tom drömmer om det. Och dessutom håller temat drömmen igenom! :up: :D
Får lyssna på den med :up: (hon är så JÄÄÄÄVVVLLLLAAA snygg tycker jag!! kunde jag byta utseende med nån här i världen vore det henne jag skulle välja, lätt!)

Nej men det är så jävla pinsamt! Tycker inte ens jag är så engagerad, är nog mest bara lite småkåt på feministhunken :up:.

14 grader ute, 24 grader inne och typ hundra grader under täcket. :arghh: Har liksom börjat sova med fönstret öppet igen. Det skall man inte behöva i september.
Hemma i Sverige har jag fönstret öppet länge. Älskar att sova med riktigt kallt i rummet och så ett varmt täcke på. Men 24 grader inne är ju inte särskilt varmt? Och 14 ute är ju fan ruggigt kallt ju?

Haha kan va så men ligger oftast bara och vrider och vänder på mig tyvärr! Hoppas på att nån snäll doktor ska skriva ut nått snällt igen så jag får sova nån gång ostört! :crazy:

Ah, drygt! Hoppas det vänder snart!

Får lyssna på den med :up: (hon är så JÄÄÄÄVVVLLLLAAA snygg tycker jag!! kunde jag byta utseende med nån här i världen vore det henne jag skulle välja, lätt!)

Nej men det är så jävla pinsamt! Tycker inte ens jag är så engagerad, är nog mest bara lite småkåt på feministhunken :up:.

Lyssna på alla! :up: :D (Och ja! Skulle inte tacka nej! :D)

Hhahaa, en anledning god som någon. ;)

14 grader ute, 24 grader inne och typ hundra grader under täcket. :arghh: Har liksom börjat sova med fönstret öppet igen. Det skall man inte behöva i september.

Jag stänger fönstret dagtid, bara för att det låter så mycket ute. Annars har vi fönstret öppet typ året om. :)

Jamen tänk dig, ligga med honom liksom :d :d :d

Okej, du måste ligga med Kristian eller Kian - vem väljer du? :D Och du MÅSTE köra missionären så du ser honom!

Jag kan tänka mig det! :d

Hahahaha!!! Åhfan, svårt val. Väljer nog Kian. Han verkar mer douchebaggig överlag, medan Kristian med sina attackkyssar verkar vara ett dåligt ligg. Och jag hade inte tänkt göra annat än ligga, så då går jag på honom. :D Du?

Jag kan tänka mig det! :d

Hahahaha!!! Åhfan, svårt val. Väljer nog Kian. Han verkar mer douchebaggig överlag, medan Kristian med sina attackkyssar verkar vara ett dåligt ligg. Och jag hade inte tänkt göra annat än ligga, så då går jag på honom. :D Du?
Jag med :d :d (nej då, det är inte det enda jag har i huvudet när jag tittar på ph, inte alls)

Alltså så jävla svårt!! Har på känn att Kristian kommer på två sekunder så tror jag kör på honom, då är det snabbt avklarat liksom. Han Kian ska säkert hålla på i timtals fastän han inte vet vad han sysslar med.

Okej, du måste gå på dejt och prata och hålla handen med Kristian eller han militärsnubben? Vem väljer du?

Jag med :d :d (nej då, det är inte det enda jag har i huvudet när jag tittar på ph, inte alls)

Alltså så jävla svårt!! Har på känn att Kristian kommer på två sekunder så tror jag kör på honom, då är det snabbt avklarat liksom. Han Kian ska säkert hålla på i timtals fastän han inte vet vad han sysslar med.

Okej, du måste gå på dejt och prata och hålla handen med Kristian eller han militärsnubben? Vem väljer du?

Buuuuuullshit!! :D :D

Äh, jag drar om det är för kasst tänker jag. :D

Kristian lätt, avskyr den där militärsnubben! Durå?

Sov med bara lakan istället för med täcke? Det gör vi, funkar finfint (nu är det lite för kallt för mig dock, måste ha filt också).

Jag sover med ett tomt påslakan på sommaren det fungerar bra men det är mysigare med täcke. Jag gillar att ha kallt i rummet men mycket kläer sockor och ett gosigt täcke.:love:

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Samhälle Vad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
2
Svar
23
· Visningar
1 751
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 243
Senast: Freazer
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar