Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste någon artikel om det tidigare i våras. De skulle försöka ta sig in i kommuner med lågt invånarantal=behövs inte lika många röster...Men nej! Seriöst??? Gör de? Det avgjorde ju definitivt. Hej politiskt engagemang!
Läste någon artikel om det tidigare i våras. De skulle försöka ta sig in i kommuner med lågt invånarantal=behövs inte lika många röster...Men nej! Seriöst??? Gör de? Det avgjorde ju definitivt. Hej politiskt engagemang!
Gör! Frukost är bra grejer!Funderar på om man orkar massa sig till affären för att köpa frukost eller inte. Ser ju nästan affären hemifrån.
Det blev chips och dip, som jag hade hemma. Bara för att jag kan.Gör! Frukost är bra grejer!
Frukost som frukost! potatis och (grädd)fil låter ju nyttigt!Det blev chips och dip, som jag hade hemma. Bara för att jag kan.
Stackars zassDet är synd om mig. Jag är ynklig och sjuk
Stackars! Jag är ynklig och har mensvärk .Det är synd om mig. Jag är ynklig och sjuk
Stackars! Jag är ynklig och har mensvärk .
Ligger i sängen och väntar på min frukost. Kan inte fatta att jag får frukost på sängen varje dag
Nej men då är det ju grymt synd om dig! Hoppas du blir frisk snart och att du tills dess får all ompyssling du förtjänar!Stackars oss! Jag har också mens, borde vara förbjudet att vara sjuk och ha mens samtidigt Dock är mensvärken borta, en får vara glad för det lilla!
Vilken lyxlirare du är! Frukost på sängen och grejer. En annan har i och för sig en privat fotvärmare just nu i form av ett stycke katt
Ja, de är ju helt otroliga! Den fina som jag har ridit var som en DRÖM att sitta på, satt bara och log hela tiden. Tydligen är han urfin och stabil vid uteritter också, ensam eller med sällskap, vilket jag absolut kan tänka mig i och med hur cool han verkade generellt.@niphredil Vilka fantastiska hästar! Jag vill också ha häst!