Helgtråden

Och jag har varit oaktiv eftersom jag har varit duktig plugghäst! ... Ööh, efter ett par timmars surf och sedan teckning förstås ... Men bara fem kapitel kvar i boken! :banana:

Med tanke på att jag inte vet vilket land jag bor i om sex månader känns det minst sagt puckat att köpa häst nu :p.

Jag tror att man kan räkna med att folk som är riktigt sugna på att köpa häst gör det om de har möjlighet.
Äsch, köp en som går ned i handbagaget vetja! :idea:
Ok om du betalar inköp samt månadskostnad ;)

Jag har accepterat att jag får vänta X antal år, men jag tror ändå det blir bättre och roligare att ha häst om förutsättningarna är bättre :)
Hmm, okej om du tävlar in en massa prispengar åt mig :idea: Du får din häst och jag mina pengar, win-win! :D

Nu ska jag lägga mig och sova! Tur att det inte är så många här som kan hålla mig vaken alltför länge som igår :angel:
Imorgon blir det röstadags! Anar att jag inte kommer kunna riktigt bestämma mig förrän när jag väl står där i röstbåset :p

Får man hoppa in i helgtråden såhär sent? Isåfall gör jag det:D

Har precis röstat och ska senare kolla på lite klubbhoppning. Vad gör ni idag?

Får man hoppa in i helgtråden såhär sent? Isåfall gör jag det:D

Har precis röstat och ska senare kolla på lite klubbhoppning. Vad gör ni idag?
Välkommen!

Jag ligger i en soffa hos min vän, har precis vaknat. Ska umgås med henne några timmar och sen bege mig till mormor och morfar via buss.
Röstningen är avklarad sedan flera dagar för min del :)

@Emtherlia Hej svejs! Kul att kolla på tävling :) Jag är sjuk och ska spendera mesta tiden i soffan under en filt, men har två måsten: gå och rösta samt göra en power point presentation.

@zassoo Åh vad trist att du blivit sjuk. =/ Jag ska nog springa till tävlingen, kolla lite och sen springa hem. På så sätt slår jag två flugor i en smäll!:up:

Ikväll blir det valvaka och innan dess en tur till affären för att ha nåt att smaska på under tiden:p

@grodan21 Visst var det du som har en fjording, eller minns jag fel`?

Jag tror nog att man kan ha för många hästar :D Men det är väl beroende på tid, plats mm :p Ska jag ha häst hemma på gården så måste jag ju ha fler än en, ett klart plus!

@zassoo det stämmer. Men hon är 22 år nu, så börjar fundera på en yngre häst med. Är ju färdigutbildad och fast jobb. Jag har ju hästen inackorderad, det blir mycket pengar om man har lite krav på stallplatsen. :p

@Emtherlia Ja jag tycker mycket synd om mig själv :p

Smart att kombinera sådär :D Har inte bestämt mig om jag ska valvaka, hur länge håller det på tro?

Jag sprang dit, kollade ett tag och fick sen skjuts hem av syster, så helt ok:p

Det håller nog på till tre eller nåt inatt men prel besked ska komma runt 22-23 har jag fattat det som!

@grodan21 Ja, har man hästen inackorderad är det helt klart svårare med fler än en, i alla fall om båda ska ridas varje dag!
Nej, varför det? Med hästen inackorderad är det väl snarare lättare att rida båda?

Däremot blir det ju snormycket pengar såklart.

Nej, varför det? Med hästen inackorderad är det väl snarare lättare att rida båda?

Däremot blir det ju snormycket pengar såklart.

Hehe, jag inser nu att jag i feberdimman uttryckte mig något knasigt :angel:

Nytt försök: Det blir såklart mer pengar med två hästar. Sen beror det på uppstallningsform, med fullservice där allt ingår så är det ju ingen fara. Men ska man även mocka och fixa mat till båda så går det mycket tid där.

Vet inte om det där blev så mycket bättre... :p

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
302
Senast: DarkInNight
·
Samhälle Vad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
2
Svar
23
· Visningar
1 757
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 254
Senast: Freazer
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka