Mammas
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, köp en som går ned i handbagaget vetja!Med tanke på att jag inte vet vilket land jag bor i om sex månader känns det minst sagt puckat att köpa häst nu .
Jag tror att man kan räkna med att folk som är riktigt sugna på att köpa häst gör det om de har möjlighet.
Hmm, okej om du tävlar in en massa prispengar åt mig Du får din häst och jag mina pengar, win-win!Ok om du betalar inköp samt månadskostnad
Jag har accepterat att jag får vänta X antal år, men jag tror ändå det blir bättre och roligare att ha häst om förutsättningarna är bättre
Välkommen!Får man hoppa in i helgtråden såhär sent? Isåfall gör jag det
Har precis röstat och ska senare kolla på lite klubbhoppning. Vad gör ni idag?
@Emtherlia Ja jag tycker mycket synd om mig själv
Smart att kombinera sådär Har inte bestämt mig om jag ska valvaka, hur länge håller det på tro?
Nej, varför det? Med hästen inackorderad är det väl snarare lättare att rida båda?@grodan21 Ja, har man hästen inackorderad är det helt klart svårare med fler än en, i alla fall om båda ska ridas varje dag!
Nej, varför det? Med hästen inackorderad är det väl snarare lättare att rida båda?
Däremot blir det ju snormycket pengar såklart.