Helgtråden

@zassoo Ahaaa, jag trodde du menade vara inackorderad vs ha hästen hemma eller nåt. Missförstod totalt.

Lider med dig som sitter i feberdimmor :(

@niphredil Öh ja det var ju det jag pratade om först :o Så det är inte så konstigt att du förstod det så! Haha, jag vet inte ens vad jag själv säger.

Febern är bättre i alla fall! Igår kväll var jag helt däckad. Har ätit mer glass, det hjälper nog :up:

@zassoo Ja du, idag är du förvirrande :D

Är säker på att det är glassen som gjort dig bättre. Se till att riktigt mycket glass i dag nu så du inte blir sämre igen.

Mvh,
Dr Niffe

Nu sitter jag och väntar på bussen hem till mormor och morfar. Jag måste plocka mina ögonbryn. Men har ingen bra pincett. Ilandsproblem av rang.

@cili En bra pincett är den viktigaste prylen genom livet! :D
Men verkligen!
Färgade ögonbrynen igår, hade lånat med mig pincett från mormor - men det lille fanskapet tycker inte att hårstrån är något man behöver hålla fast i = jag har onödigt buskiga ögonbryn (inte någon katastrof, men heller inte så som jag vill ha dom).
Försöker jaga tag i en, för mina kalasbra pincetter befinner sig flera mil härifrån. Om jag inte har en i gymväskan?!

Spanar på valvakan, är tacksam för teckentolkningen på svt24 (även om jag ibland gastar åt dem att flytta på sig så jag kan se siffrorna :D) och vågar inte titta bort :nailbiting:

Jag dricker öl och ser på valvakan jag med, men på TV4. Och är nervös. Jag vill inte ha Löfven som statsminister... :(

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
302
Senast: DarkInNight
·
Samhälle Vad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
2
Svar
23
· Visningar
1 757
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 254
Senast: Freazer
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka