Helgtråden

@LindgrenV: Du har ju bara ull mellan öronen nu för tiden, så det är klart att du inte förstår :love:

Jag har inte hittat några bävrar än :(

De är ju så roliga så man kan ju inte LÅTA BLI att göra något med dem :D (Dessutom skär det i hjärtat varje gång de SKRIKER efter en när man går till bilen :cry:)
:D
Hade en fårhage angränsande till hästhagen när jag hade häst.
De var otroligt sociala och sällskapliga verkligen

Bacon och ägg :p

Jag har jour på ridskolan 13-1930, lagom skoj. Hela dagen går ju åt till att arbeta gratis:meh:

Se det som att du jobbar nu för att få billigare avgifter? :)

Jag ska vara assisterande tränare på en möhipps-event min klubb fixar, fira några kompisars barn och sedan typ chilla. :)
Durå @cili? :)

Se det som att du jobbar nu för att få billigare avgifter? :)

Jag ska vara assisterande tränare på en möhipps-event min klubb fixar, fira några kompisars barn och sedan typ chilla. :)
Durå @cili? :)
Gympass följt av gympass följt av promenad. Sen åka tåg hem från Gbg. Sen ska jag nog.. sova?

Är lite sugen på att shoppa denna:
599090-7276_2

599090-7276_1

Frågan är om jag bara är shoppingsugen eller om klänningen faktiskt är så fin som jag tror :D

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
304
Senast: DarkInNight
·
Samhälle Vad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
2
Svar
23
· Visningar
1 760
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 254
Senast: Freazer
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka