Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej,
Vår flatte Melker har i veckan opererats för patellaluxation.
Är det någon här som gått igenom detta och kommer ihåg hur lång tid det tog för er hund att börja våga gå på sitt opererade ben?
Min pappis gick nog på benet ganska direkt. Försiktigt, men gick på det. Han fick själv bestämma hur mycket han ville gå. Inget bus och ingen lek, bara ha tråkigt
Sen körde vi en del vattentrask. Bor nära badplats så kvällstid knatade vi i strandlinjen. Operation på försommaren, svårare nu på vintern.
Trädgård & Växter Trycker en änden rakt ner ca 5 cm så att plaströret/höljet runt snöret kommer ner någon mm i jordrn (instruktionen på förpackningen...
Juridik & Ekonomi Jag körde budget när jag precis flyttat hemifrån. Men för mig blev budgeten knepig. Jag försökte alltid göra av med mindre än budgeten...
Hundavel & Ras American hairless terrier (pälsad)?
Rätt spretig storlek på dom men om man kikar efter någon med små föräldrar. Min är 30 cm och 5,5 kg...
Ekonomi & Juridik Jag måste hålla stenkoll pga lever lätt över mina tillgångar annars. Hästar är ju som ett svart hål och jag vill ha en hög grundstandard...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.