Patellaluxation

msp

Trådstartare
Hej,
Vår flatte Melker har i veckan opererats för patellaluxation.
Är det någon här som gått igenom detta och kommer ihåg hur lång tid det tog för er hund att börja våga gå på sitt opererade ben?

Min pappis gick nog på benet ganska direkt. Försiktigt, men gick på det. Han fick själv bestämma hur mycket han ville gå. Inget bus och ingen lek, bara ha tråkigt

Sen körde vi en del vattentrask. Bor nära badplats så kvällstid knatade vi i strandlinjen. Operation på försommaren, svårare nu på vintern.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! VI köpte oss en main coon med stamtavla utan anmärkningar på besiktningen. Han började halta för en månad sedan och är nu...
Svar
17
· Visningar
1 861
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
997
Senast: snöflingor
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
981
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka