Men är det du eller @Hedinn ?
Jag kan inte säga nåt om Hedinn tyvärr. Men jag vet iaf min roll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men är det du eller @Hedinn ?
Där finns det ingen egentlig logik, det har du rätt i. Jag tänker lite på att alla letar rätt på en uddaröst att lägga. Det vinner mest bara ulvarna på. I synnerhet nu när det har lagt en del röster. Och att leta efter ledarvargen och inte lyan känns skumt i sig oavsett om man prickar rätt eller inte.
Jag lovade dessutom att rösta på Q.
Lobelia röstar på Q då hon inte inriktar sig på lyan.
Doft. Obs doft.Är det nu man kör OleDole som q så käckt föreslog?
Du var lite mer diplomatisk än jag.Jag kan inte säga nåt om Hedinn tyvärr. Men jag vet iaf min roll.
Alltså, den här meningen ska jag skriva ut och hänga på väggen
Doft. Obs doft.
Kan det vara en alibiröst på cirkus?Äh, känns lika bra att rösta nu för jag tänker inte bra under stress och nu börjar DL närma sig. Heffaklumpen röstar på cirkus. För att jag måste rösta på någon och och alltid röstar udda i DL1 och tänker fortsätta göra så även i denna leken. Dessutom känns det skumt att inte ha läst inledningen/vinstvillkoren, så nu blir det såhär.
Du var lite mer diplomatisk än jag.
Jag ör också lite misstänksam mot Lobelia - tycker detta är ganska märkligtJag har varit upptagen ikväll, därav sent in i leken. Försökt läsa ikapp och det jag reagerar på är Lobelia.
Alltså, hellre att vi finner en ond än råkar få ut en god. Tycker inte det är konstigt att rösta på den man tror är ledarvargen då.
hemlig röstar på Lobelia
Djävla autocorrect Skriver ju samtidigt som jag kollar på idol och hinner inte alltid se vad telefonen ändrar ord.Doft. Obs doft.
Nej det är det inte kan jag upplysa dig om att det inte ärSen tycker jag det är lite konstigt att @heffaklumpen absolut vill lägga en förstaröst i DL1. Man borde ju snarare rösta på den man tycker är skum, även om det är en andraröst. Tycker jag.
Kan det vara en alibiröst på cirkus?
Det är väldigt snart och det kan likagärna vara en god som röstar på en god. Tycker bara rösten på dig är märklig. Eller anledningen till rösten då.Nej det är det inte kan jag upplysa dig om att det inte är
Tycker det är väldigt snart att börja prata om alibi
Fast nu har du tolkat helkonstigt. Jag tycker det blir bättre utdelning om man letar ulvar än fårulven. Är man säker på sin sak ska man givetvis försöka lyncha ledarvargen, men det är vl bara just ledarvagen som har koll på alla. Och goda vet inget om nu ingen bloppar vid dl1. Q hade teori om vem som var ulv också.Jag har varit upptagen ikväll, därav sent in i leken. Försökt läsa ikapp och det jag reagerar på är Lobelia.
Alltså, hellre att vi finner en ond än råkar få ut en god. Tycker inte det är konstigt att rösta på den man tror är ledarvargen då.
hemlig röstar på Lobelia
Skoja bara - bsf har ju röstat på q men jag tycker nog att Lobelia är rätt skum ändåJag ör också lite misstänksam mot Lobelia - tycker detta är ganska märkligt
"Där finns det ingen egentlig logik, det har du rätt i. Jag tänker lite på att alla letar rätt på en uddaröst att lägga. Det vinner mest bara ulvarna på. I synnerhet nu när det har lagt en del röster. Och att leta efter ledarvargen och inte lyan känns skumt i sig oavsett om man prickar rätt eller inte."
och så lägger hon själv en uddaröst såånt som ulvarna gynnas av.
Problemet är ju att det var två som var möjliga att heffa vinkat till och då blir det svårt att veta vem av dom om nu inte båda är ulvar som hon vinkat tillFast nu har du tolkat helkonstigt. Jag tycker det blir bättre utdelning om man letar ulvar än fårulven. Är man säker på sin sak ska man givetvis försöka lyncha ledarvargen, men det är vl bara just ledarvagen som har koll på alla. Och goda vet inget om nu ingen bloppar vid dl1. Q hade teori om vem som var ulv också.
Visst, det är svårt att veta vad någon är i och för sig.Problemet är ju att det var två som var möjliga att heffa vinkat till och då blir det svårt att veta vem av dom om nu inte båda är ulvar som hon vinkat till