Nej ett ärligt feltänk faktisktFeltänk utifrån ulvperspektiv? Lyan bör veta vem som är ängel i och med det misslyckade käket första natten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej ett ärligt feltänk faktisktFeltänk utifrån ulvperspektiv? Lyan bör veta vem som är ängel i och med det misslyckade käket första natten.
Sent på bollen då andra redan påpekat att Hedinn inte automatiskt vet vem ängeln är. Vi är dessutom på dag 3 nu - 2 nätter har passerat. Natt 1 siade Hedinn själv (troligtvis en god), Natt 2 delade hon ut den första sian (Dag eller NattDL på utdelning, känns logiskt att den ska kunna användas natt 2 iaf) till den hon siade (allra troligast, varför välja ngn annan? Men vi vet inte att det skulle vara ängeln hon siade?Och det bör väl ha blivit minst en sia utdelad från Hedinn /troligen till ängeln som ju var garanterat god. Och förhoppningsvis hann hon ge en till som nådde mottagaren innan hon käkades
Och brevis kan också delat ut en sia som första paket tex. Så inte konstigt om det kan finns flera personer som ”vet ” något.
Osäkerhetsfaktorn är väl om någon skickad sia i så fall kommit till goda personer efter den första som som sagt ängeln bör ha fått
Ja jag tyckte också hon spelade som en spion igår så jag fattar att du fastnat där.Jamen vad fan Totalt feltänkt av mig ju
Var så inne på hedinn som spion igår att det nog satt kvar i huvudet. Givetvis har du rätt den hon siade god bör ha fått sian
To be honest - jag tycker för många spelar som spioner just nu. DET stör mig eftersom bara en kan vara det, men jag vet inte vem.
varför trodde du inte att jag var siare?
Och jag har redan förklarat att det var tilt i hjärnanSent på bollen då andra redan påpekat att Hedinn inte automatiskt vet vem ängeln är. Vi är dessutom på dag 3 nu - 2 nätter har passerat. Natt 1 siade Hedinn själv (troligtvis en god), Natt 2 delade hon ut den första sian (Dag eller NattDL på utdelning, känns logiskt att den ska kunna användas natt 2 iaf) till den hon siade (allra troligast, varför välja ngn annan? Men vi vet inte att det skulle vara ängeln hon siade?
Spionen bör veta vem ängeln är.
Det känns lite som att du vill att vi ska tro att det finns mer info än vad det kan finnas? Något som gynnar onda som vill lura goda...
Och det bör väl ha blivit minst en sia utdelad från Hedinn /troligen till ängeln som ju var garanterat god. Och förhoppningsvis hann hon ge en till som nådde mottagaren innan hon käkades
Och brevis kan också delat ut en sia som första paket tex. Så inte konstigt om det kan finns flera personer som ”vet ” något.
Osäkerhetsfaktorn är väl om någon skickad sia i så fall kommit till goda personer efter den första som som sagt ängeln bör ha fått
Ja, men jag hade redan börjat skriva, och när jag sen var klar så hade mer trillat in. Tyckte ändå att jag kom med lite annat - till exempel mängd utdelade sior från Hedinn (max 1) osv.Och jag har redan förklarat att det var tilt i hjärnan
Och det finns ju faktiskt info ute iom Heddan siade en god första natten som bör ha fått den första sian
Spionen bör veta om både vem hedinn siade och vem som fick sian sedan
Samt om bevis skickat några paket och till vem i så fall
Ännu en gång. Tilt i hjärnanVarför just till ängeln?
Ännu en gång. Tilt i hjärnan
Men alltså. Det står inte att det är natt -DL på skickandet av siorna. Det står dela ut en sia varje dag.Peter den store - siar själv natt 1 och kan därefter dela ut en sia varje dag.
Den givmilda siaren får inte ge en sia till samma person flera gånger!
(Givmild Siare)
Hur kommer det sig att du sorterar bort @cirkus @qitis och @Artline ?De jag har som potentiella ulvar i det här läget är Bollen_, LenaH, Habina, Blacksmithfarm och Lobelia, sen kan man aldrig vara säker på vare sig Cirkus, Qitis eller Artline men jag måste försöka sortera upp lite för att få ordning på mina egna tankar och inte har för många på min lista. Men fem ulvar känns lite väl många, annars är vi körda redan.
@bollen__ skulle kunna vara en ulv som smyger under radar för hon sticker inte ut om något mer än att jag funderar på varför hon vill sätta qitis som ulv, men visst Q är alltid lurig.
@LenaH verkar ha fastnat på @Habina igår. Frågan är om de sitter i lyan tillsammans och håller på med ett spel för oss andra eller om en av dem är god. I de diskussion de hade igår kändes det mer som om @Habina var den som kändes ulvigast och missförstod och förvred vad LenaH skrev. En av dem eller båda skulle kunna vara ulvar.
@Blacksmithfarm är svår, hon har inte skrivit mycket och det är svårt att veta var jag har henne, skulle kunna vara god och skulle kunna vara ulv eller ledarulv som smyger under radar.
@Lobelia är den som är min starkaste kandidat idag, det är korta och ganska tunna motiveringar och tillför inte leken med några andra teorier heller utan ifrågasätter mest andras.
Lite tankar så här långt, jag ska kika igen och se om jag har missat något med de andra också.
Men den siar själv första natten. Vi har haft 2 nätter. Alltså bör en sia vara utdelad och använd.Men alltså. Det står inte att det är natt -DL på skickandet av siorna. Det står dela ut en sia varje dag.
Har för mig att detta diskuterades i början av leken och att det kom fram till att det är Dag-Dl? Eller minns jag fel ?
Frågar @ Mirtai så det blir klarlagt en gång för alla hit det ligger till med det
Då är vi 2Spioner? Vilka spelar spioner? Herregud vad jag känner att jag inte har koll nu. Vad är det du ser som jag inte ser?
Då är vi 2
Jag ska titta på världscupen istället, det är jag bättre på.Ok, så då är alltså bollen__ och jag bybor och alla andra spioner? Funkar det? Eller vänta, ulvar också ja... Hm, jag gissar på Artline, blacksmithfarm och snurrfian för de har jag ingen koll på alls. Så kan lobelia eller qitis få vara ledarvarg för jag har inte riktigt hittat nåt på dem. Eller då blir det för många igen. Sen är cirkus och LenaH mycket skumma. Fan. Ger upp det här.