Om det bara varit två jag tycker det är minst 3. Sen är det några som inte verkar veta ett duggDet är ju inte omöjligt att det det finns två som har spioninfo antingen igår eller idag då brevis kan skicka ett paket med spioninfo också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det bara varit två jag tycker det är minst 3. Sen är det några som inte verkar veta ett duggDet är ju inte omöjligt att det det finns två som har spioninfo antingen igår eller idag då brevis kan skicka ett paket med spioninfo också
Tror att första paketet levererats så att det användes natten som var som tidigast? Det var väl NattDL på utdelningen?Det är ju inte omöjligt att det det finns två som har spioninfo antingen igår eller idag då brevis kan skicka ett paket med spioninfo också
Jag tycker att hon letar aktivt och jag tror att det är större chans att hitta ulvar bland de som röstade på henne. Någonstans måste jag börja hitta goda också om vi ska ha en chans att vinna.Men jag fattar inte- när blev Q god? Man kan ju aldrig någonsin lita på Q typ, så jag har lite svårt för att du så självklart avskriver henne?
Ja det är ju sant. Men fortfarande kan det delats ut som första paketTror att första paketet levererats så att det användes natten som var som tidigast? Det var väl NattDL på utdelningen?
Nej det var trist uttryckt men jag upplevde att du fastnat igår när du pratade om q och Hedinn-teorin som nåt man hatade eller älskade och jag kände mest att den kändes osannolik. Och nu vet vi att iaf Hedinn var god.Fast om du inte vill bli felciterad så vill jag inte bli kallad att "hänga upp mig" på två spelare när jag klurat på många fler än så.
Det kan det.Ja det är ju sant. Men fortfarande kan det delats ut som första paket
Näää, du ville ju bara dricka vin.To be honest - jag tycker för många spelar som spioner just nu. DET stör mig eftersom bara en kan vara det, men jag vet inte vem.
varför trodde du inte att jag var siare?
Det är helt klart ett problem, precis som jag var inne på tidigare. Det finns risk att folk luras, men än så länge tycker jag att det känns rätt tydligt. Man får inte glömma att brevbäraren kan dela ut paket och att den givmilda siaren åtminstone hann skicka iväg en sia innan hon blev käkad om jag tolkar det hela rätt så det finns en hel del information i leken. Sen gäller det förstås att lita på rätt personer.To be honest - jag tycker för många spelar som spioner just nu. DET stör mig eftersom bara en kan vara det, men jag vet inte vem.
varför trodde du inte att jag var siare?
Och det bör väl ha blivit minst en sia utdelad från Hedinn /troligen till ängeln som ju var garanterat god. Och förhoppningsvis hann hon ge en till som nådde mottagaren innan hon käkadesTror att första paketet levererats så att det användes natten som var som tidigast? Det var väl NattDL på utdelningen?
Öh men Hedinn kan väl inte vetat vem som är ängel?Och det bör väl ha blivit minst en sia utdelad från Hedinn /troligen till ängeln som ju var garanterat god
Varför tror du att ulvarna röstat på Qitis och inte på hemlig eller någon annanstans?Jag tycker att hon letar aktivt och jag tror att det är större chans att hitta ulvar bland de som röstade på henne. Någonstans måste jag börja hitta goda också om vi ska ha en chans att vinna.
Om det bara varit två jag tycker det är minst 3. Sen är det några som inte verkar veta ett dugg
Eller snarare den hon siat god? Där skulle iaf jag börja leta - om jag ens kunde hitta vem Heddan siat...Och det bör väl ha blivit minst en sia utdelad från Hedinn /troligen till ängeln som ju var garanterat god. Och förhoppningsvis hann hon ge en till som nådde mottagaren innan hon käkades
Och brevis kan också delat ut en sia som flesta paket tex. Så inte konstigt om det kan finns flera personer som ”vet ” något.
Osäkerhetsfaktorn är väl om någon skickad sia i så fall kommit till goda personer efter den första som som sagt ängeln bör ha fått
Näää, du ville ju bara dricka vin.
Hänger inte med hur Hedinn skulle veta vem som är ängeln? Det kräver ju att hon siat ängeln i så fall..Och det bör väl ha blivit minst en sia utdelad från Hedinn /troligen till ängeln som ju var garanterat god. Och förhoppningsvis hann hon ge en till som nådde mottagaren innan hon käkades
Och brevis kan också delat ut en sia som flesta paket tex. Så inte konstigt om det kan finns flera personer som ”vet ” något.
Osäkerhetsfaktorn är väl om någon skickad sia i så fall kommit till goda personer efter den första som som sagt ängeln bör ha fått
Jamen vad fan Totalt feltänkt av mig juÖh men Hedinn kan väl inte vetat vem som är ängel?
Hon vet bara den hon siat om hon inte siat ängeln
Hur vet Hedinn vem som är ängeln?Och det bör väl ha blivit minst en sia utdelad från Hedinn /troligen till ängeln som ju var garanterat god. Och förhoppningsvis hann hon ge en till som nådde mottagaren innan hon käkades
Och brevis kan också delat ut en sia som första paket tex. Så inte konstigt om det kan finns flera personer som ”vet ” något.
Feltänk utifrån ulvperspektiv? Lyan bör veta vem som är ängel i och med det misslyckade käket första natten.Jamen vad fan Totalt feltänkt av mig ju
Var så inne på hedinn som spion igår att det nog satt kvar i huvudet. Givetvis har du rätt den hon siade god bör ha fått sian
Redan svarat till cirkus och det var tilt i hjärnan.Hur vet Hedinn vem som är ängeln?
Hedinn bör ha givit en sia till den hon siat.