Häxan och Lejonet (Ulvlek)

Men jag fattar inte- när blev Q god? Man kan ju aldrig någonsin lita på Q typ, så jag har lite svårt för att du så självklart avskriver henne?
Jag tycker att hon letar aktivt och jag tror att det är större chans att hitta ulvar bland de som röstade på henne. Någonstans måste jag börja hitta goda också om vi ska ha en chans att vinna.
 
Alltså har läst om leken igen. Vet inte om jag läser fel mellan raderna men kan nog kanske våga hålla q lite åt det godare hållet baserat på den uppfattning jag får nu när jag läst om. Jag velade mellan lobelia och q när jag skulle rösta igår och är alltid så nojig att bli lurad av q dessutom så tyckte jag mig inte (bubbelpåverkad hallå!) se något som gjorde att q kändes god. Jag tror som sagt att jag kanske ser det idag.
Däremot blir jag snurrig av nu när det skrivs om spioninfo för själv tycker jag mig inte se någon info alls :rofl: så jag märker inte heller att om någon spelar spion. Men det är nog inte så ovanligt att jag är blind för sånt har jag för mig.
 
Fast om du inte vill bli felciterad så vill jag inte bli kallad att "hänga upp mig" på två spelare när jag klurat på många fler än så.
Nej det var trist uttryckt men jag upplevde att du fastnat igår när du pratade om q och Hedinn-teorin som nåt man hatade eller älskade och jag kände mest att den kändes osannolik. :D Och nu vet vi att iaf Hedinn var god.

Mer än så var det inte. :)
 
To be honest - jag tycker för många spelar som spioner just nu. DET stör mig eftersom bara en kan vara det, men jag vet inte vem.

varför trodde du inte att jag var siare?
Det är helt klart ett problem, precis som jag var inne på tidigare. Det finns risk att folk luras, men än så länge tycker jag att det känns rätt tydligt. Man får inte glömma att brevbäraren kan dela ut paket och att den givmilda siaren åtminstone hann skicka iväg en sia innan hon blev käkad om jag tolkar det hela rätt så det finns en hel del information i leken. Sen gäller det förstås att lita på rätt personer.
 
Tror att första paketet levererats så att det användes natten som var som tidigast? Det var väl NattDL på utdelningen?
Och det bör väl ha blivit minst en sia utdelad från Hedinn /troligen till ängeln som ju var garanterat god. Och förhoppningsvis hann hon ge en till som nådde mottagaren innan hon käkades
Och brevis kan också delat ut en sia som första paket tex. Så inte konstigt om det kan finns flera personer som ”vet ” något.
Osäkerhetsfaktorn är väl om någon skickad sia i så fall kommit till goda personer efter den första som som sagt ängeln bör ha fått
 
Det finns en jäkla massa info ute kanske.
Nån har fått en sia - antagligen den som Hedinn siade första natten.
Det vet spionen om. Så spion bör veta om två goda iallafall.
Sen har det delats ut paket.
 
Jag tycker att hon letar aktivt och jag tror att det är större chans att hitta ulvar bland de som röstade på henne. Någonstans måste jag börja hitta goda också om vi ska ha en chans att vinna.
Varför tror du att ulvarna röstat på Qitis och inte på hemlig eller någon annanstans?
 
Om det bara varit två jag tycker det är minst 3. Sen är det några som inte verkar veta ett dugg
Och det bör väl ha blivit minst en sia utdelad från Hedinn /troligen till ängeln som ju var garanterat god. Och förhoppningsvis hann hon ge en till som nådde mottagaren innan hon käkades
Och brevis kan också delat ut en sia som flesta paket tex. Så inte konstigt om det kan finns flera personer som ”vet ” något.
Osäkerhetsfaktorn är väl om någon skickad sia i så fall kommit till goda personer efter den första som som sagt ängeln bör ha fått
Eller snarare den hon siat god? Där skulle iaf jag börja leta - om jag ens kunde hitta vem Heddan siat... :rofl:

@cirkus - jag vill vinka till det sista... :D
 
Och det bör väl ha blivit minst en sia utdelad från Hedinn /troligen till ängeln som ju var garanterat god. Och förhoppningsvis hann hon ge en till som nådde mottagaren innan hon käkades
Och brevis kan också delat ut en sia som flesta paket tex. Så inte konstigt om det kan finns flera personer som ”vet ” något.
Osäkerhetsfaktorn är väl om någon skickad sia i så fall kommit till goda personer efter den första som som sagt ängeln bör ha fått
Hänger inte med hur Hedinn skulle veta vem som är ängeln? Det kräver ju att hon siat ängeln i så fall.. :confused:
 
Öh men Hedinn kan väl inte vetat vem som är ängel?
Hon vet bara den hon siat om hon inte siat ängeln
Jamen vad fan :banghead: Totalt feltänkt av mig ju
Var så inne på hedinn som spion igår att det nog satt kvar i huvudet. Givetvis har du rätt den hon siade god bör ha fått sian
 
Och det bör väl ha blivit minst en sia utdelad från Hedinn /troligen till ängeln som ju var garanterat god. Och förhoppningsvis hann hon ge en till som nådde mottagaren innan hon käkades
Och brevis kan också delat ut en sia som första paket tex. Så inte konstigt om det kan finns flera personer som ”vet ” något.
Osäkerhetsfaktorn är väl om någon skickad sia i så fall kommit till goda personer efter den första som som sagt ängeln bör ha fått
Hur vet Hedinn vem som är ängeln?

Hedinn bör ha givit en sia till den hon siat.
 
Jamen vad fan :banghead: Totalt feltänkt av mig ju
Var så inne på hedinn som spion igår att det nog satt kvar i huvudet. Givetvis har du rätt den hon siade god bör ha fått sian
Feltänk utifrån ulvperspektiv? Lyan bör veta vem som är ängel i och med det misslyckade käket första natten.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 613
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Glasögon

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp