Hästpass - med eller utan stam?

Sv: Hästpass - med eller utan stam?

lånar tråden lite..

undrar över pass till travarna som är ridhästar nu.. vad kostar ett pass till en travare som står med i atg elelr stc?... nån säger 500kr och när vi skulle fixa pass till våra vbl så skulle de kosta 3500kr st..

tackar

När är de födda? Har de haft pass innan som "försvunnit"? Isf blir det dyrare iom att det ses som kopia.

Annars kostar det som "Masse" säger.

Detta med pass i samband med registrering är ganska skönt inom travet, det går lixom per automatik när travisarna frysmärks.

Bara vi får reda på vad hans mamma heter på riktigt (kallas Tjejen) och komma på ett bra namn till min pålle, så ska jag skicka in papperna :laugh:.
.

Isolde f 2006 är u Tjejen så hon heter nog så. Okänd stam.

Kolla med ASVH eftersom det tydligen finns ett helsyskon. ?

Isolde f 2006 är u Tjejen så hon heter nog så. Okänd stam.

Kolla med ASVH eftersom det tydligen finns ett helsyskon. ?

Åh, ett helsyskon. Nej, hon heter inte Tjejen, hon kallas bara för det eftersom de inte fick några papper till henne och inte vet vad hon heter. Men hon är ett fullblod och vi har lite aningar om vem det kan vara, så nu blodtypar vi henne för att kolla upp det. Så jag hoppas att vi har tur och hittar rätt häst ;)! Annars blir det Tjejen i min hästs papper oxå.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
16
· Visningar
1 670
Senast: tara
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 108
Senast: Lavinia
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 806
Senast: Palermo
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 247

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka