Sv: Hästmagazinets NYA TREND!
precis sådana uttryck o åsikter som gör hästvärlden så tråkig. *suck* jag har sagt det jag ville få fram. Att skita i vad folk har å säga är precis den inställning till livet som vi vill förmedla till nästa generation tydligen. skäms, det är precis vad jag gör.
/ Läraren/hästeremiten
Jag har så mycket fördomar, så jag tror att nämnda tidnings redaktion har personliga fördomar om barock/AR/klassiskt och helst hade tigit ihjäl den delen av hästvärlden. Men har väl fått nån press på sig av nåt slag att skriva nåt, och har "köpt sig fria" med den artikeln som åsyftas. Och artikeln är inte på något sätt representativ för det block de har velat täcka. Det är DET jag reagerar emot.
Om nån tycker att jag är inskränkt och har fördomar då, så be my guest. Det skiter jag högaktningsfullt i.
/dressyrtant, bitterfitta
precis sådana uttryck o åsikter som gör hästvärlden så tråkig. *suck* jag har sagt det jag ville få fram. Att skita i vad folk har å säga är precis den inställning till livet som vi vill förmedla till nästa generation tydligen. skäms, det är precis vad jag gör.
/ Läraren/hästeremiten