"Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Gipset ska av den 30/9 och då får jag tydligen lyfta max 1 kg med vänstern i några veckor, troligtvis får jag gå på sjukgymnastik för att återfå så mycket rörlighet i handleden som det går att få.

Så nu håller jag alla tummar för att det läker som det ska. Ringde DLM i dag för jag har ju fortfarande så j*vla ont och värken kan tydligen sitta i under flera år framöver, mindre kul.
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

åh fy tusan vaar de handleden:cry: det är inget bra ställe och krascha inte leder överhuvudtaget- . Tur du är ung lättare då. Då får vi hålla tummarna att de blir riktigt bra o att värken släpper.
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Njaa, ung vet jag inte. Gipset ska av på min 47-årsdag så det var ett bra tag sen jag var ung :angel:
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

äsch än är dörren inte stängd du har ju ett antal år kvar till strecket ju:laugh:
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

du får ringa din i morgon kl 9 och fråga var han är :) jag vet var min är :angel:

de kanske är enäggstvillingar:idea:
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Joo det finns det tydligen,för min åker nog inte heller så långt neråt:)
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Nu har vi kommit hem med sadeln.
Usch, det tog en timme dit, men sen var det rusningstrafik så det tog 3 timmar hem.
Tjejen hade glömt nämna att ena stigbygeln var tuggad på av hund och märket på sadeln förstås. Så nu ska jag försöka få fram det och se om det var ett fynd.
Vi stannade till vid Hööks och de hade ett par ljusa stigbyglar kvar :D

Sen ska jag ner och prova om den passar .
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Håller tummarna på att den passar ,usch inte roligt att hålla på och leta sadel,måste snart själv ge mej ut i den djungeln:crazy:
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

jag tackar for bananerna, med det ar bara borjan, och tja, det kommer att bli setbacks... dock ar jag positiv och med MIN valuppfostrade hovslagare pa ingang den 1 october (money first, farrier second) kommer livet att bli enklare..
gps ar inte skoj sa jag haller tummar och tar och sant att du far bra therapy. Det ar A och Z i healing. Jag onskar de kunde saga det samma med ledband.. grrr, min tumme fran forra aret gor fortfarande ont i bland, far anvanda stodskena/wrap...
Och sedan det fortfarande regnar har skall jag infinna min sang.. nattis yall
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

om ngn ar intresserade i stubben sadlar har jag nagra aldre tristan och krefeld mot dressyr som skall saljas billigt.. ok 1500 och upp.. de ar dock bruna och INTE svarta.. en del med lader och byglar andra nakna... 31 32 bom, normal till vid och sate ar 17 tum. Val anvanda och inte stenharda i sitsen men av den aldre typen med tjockt lader sa de gar inte sonder pa en gang..
Letar sjalv efter en westernsadel, typ den som de har pa Hooks, men UTAN gelfyllt ladersate, vill ha den med mocka utan gel... De har den inte langre, sa far nu kopa begagnat.. OCH jag vill ha horn hahahah.. Forresten, den utan horn som jag kopte ar jatteskon, men har ju ingenstans att hall i ...
sa avslutas kvallen i tanternas och gubbarnas "shop til you drop used saddles" department..
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Jag vet inget om den.

31666655.jpg


31666527.jpg


Det ser ut som att det står typ AST saddlery & trail
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 238
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 277
Senast: LovingLife
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 280
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 192
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp