"Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

hmmm.. de dä'r låter som min svärdotter...:)

mitt barnbarn är i samma ålder som din.....en tjej...hon har talat om på dagis att hon har en egen häst ..en Rolle hos farfar...:laugh:

när hon är här så får inte mamma o pappa följa med får hon o farfar ska gå till stallet o borsta o rida på Rolle....

tyvärr är inte Rolle inriden o en liten illbatting till shetties.....men jag föreslog att jag skulle skaffa henne en annan ponnie som var en bra första häst...

men se de fick jag icke..:mad:

mamman är livrädd för hästr o de är såååå farliga så...så jäntan skulleinte få rida.....

å jag som hade hoppats att farfar o hon skulle kuna rida ihop i framtiden....:crazy:
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

31582956.jpg



NU DÅ?
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

ja transportera Rödskägg så långt lär nog dröja rejält....efter tränande är vi nu uppe i 5 kilometer i transport innan han börjar leva rövare..o försöka riva transporten....:o

helst skulle jag nog köpa en extra hög transport för att de skulle bli bra.. men men...
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Va...syns hon inte nu heller!? :eek:

Okej..jag har en genomskinlig häst så ni får titta lite nogrannare bara
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Ni driver inte med mig :mad: ????
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

nu får du fixa den där bilden.....:) nu har du ju trissat upp nyfikenheten måste ju få se Kelly innan jag faller i coma ju......:laugh:
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

skulle vi göra något sådant elakt mot dig.....:angel: nää .. de syns faktiskt inget.. behörighet saknas...sorry....
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Hon finns faktiskt på sid 16, om du orkar gå så långt bak i tråden. Men bara bild på skallen.

Äh...borde vänta med kort tills hon är snygg nog för all den här ansträngningen
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

du skulle ha sett jäntans ögon o leende när jag lyfte upp henne framför mig på Rödskägg...och red en bit...:laugh:

Hon sa inte ett ord på en lång lång stund efteråt.....men dagisfröknarna fick höra att hon ridit på farfars stoora häst.....många gånger...


Shettiesens box är full av teckningar som hon gjort till honom...:laugh:
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Okej...dax att tala sanning.

Jag har ingen häst. Det talade min psykolog om för mig idag. Jag visste inte det. Därför har jag fotat min låssashäst då och då. kan vara därför hon syns lite dåligt på bilderna.

Men jag kan ju beskriva henne så kan ni också låssas. Hon är mörkbrun men srimbläs och stjärn. Lite vitt på nån fot, 163 i mank och lite fet och omusklad.

Konstigt nog så kostar hon verkliga pengar och bajsar riktiga bajsar.
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

nope.. är karl ju å lat av naturen....:laugh: dessutom vil ja se hela hästen..... men jag väntar så gärna...du lyckas snart...:)
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Ja det var det jag misstänkte, men jag vågade inte säga nåt.
Jag hittar inte din sida på Pixbox heller, så det var väl på låtsas det med :)

Jag kan hjälpa dej på msn nån dag, e enklare, för mej :)

Här är min minsta skrutt på sambons häst

30980430.jpg
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

Okej..dax för mera sanning. jag finns inte jag heller. Jag har hittat på mig.
 
Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?

31582956.jpg



Om denna bild syns så är den tillägnad lobell :bow:

Syns den inte så åker datorn ut!

Kram Molgan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 244
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 278
Senast: LovingLife
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 280
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 193
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp