Sv: Hästens "bäcken"- lite spinoff på massor av trådar.
Du har ett ytterst selektivt sätt att citera och läsa...Och tolka lite som du vill
och de tolkningar du gör får står för dig - enbart
Sedan är det fler än du. men det får stå för dem
Den tränare som du nämnde flyttade 60 mil, lite svårt att fortsätta träna då.....
Jag fortsatte att ha kontakt med henne (givetvis via telefon) samtidigt som jag red för en B tränare här där jag bor.
Inget konstigt allls.
Bara att jag en gång refererade till henne som "min telefontränare" - sedan har andra "
fyllt i" resten
Jag har ridit för en mängd olika tränare. Och är alltid på jakt
Nu rider jag och min fd telefontränare för samma tränare. Tyvärr inte så ofta som jag skulle vilja. Men ni få rgärna sponsra
För det verkar det finnas ett väldigt stort intresse för min träning
Jag håller reda på min träning så får andra hålla reda på sin
Angående galopp piruetten så är ett så centralt i Klassisk Dressyr att rida med sin position som huvudhjälp - Det är den vägen jag valt.
och det var inte den vägen som den tränaren undervisade i
- och därför ger det ju inte mig någonting
En tränare måste passa in i den röda tråd som man valt som fio uttryckte det.
Och tränare som undervisar i Klassisk Dressyr a la SRS kryllar det inte av - helt enkelt.
Vore jag ung och frisk - skulle jag åka utomlands och träna.
Nu har jag lite annat att fokusera på också.
Delvis KL
Ang sitsen och ryttarens inverkan är jag också den första att erkänna hur viktigt det är att ha koll på sej själv och dessutom att det inte är så vanligt att tränare verkligen jobbar med den delen, tyvärr.
Som jag tänker vill nog många jobba med sej själva men inte alltid till den grad som kanske krävs, när det kommer till kritan.
Näe och om man verkligen vill så finns det som sagt inte så många att välja på
Jag efterlyste tips via pm förra gången min ridning kom på tal
- inte fick jag något tisp inte - så igen pm'a