Paddington
Trådstartare
skriv namnet vad på söka på så räknas det nog inte som reklamHittade den här om det kan vara av intresse, men som sagt de äts på egen risk..
Edit: plockade bort en länk ifall det skulle räknas som reklam?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
skriv namnet vad på söka på så räknas det nog inte som reklamHittade den här om det kan vara av intresse, men som sagt de äts på egen risk..
Edit: plockade bort en länk ifall det skulle räknas som reklam?
Skyller på dig om jag får skäll. Jag googlade bara Every Flavour Beans och hittade en svensk sida som översatt heter "glatt godis" som säljer demskriv namnet vad på söka på så räknas det nog inte som reklam
Alla andra skyller på mig så det skulle inte vara ngt nytt.....Skyller på dig om jag får skäll. Jag googlade bara Every Flavour Beans och hittade en svensk sida som översatt heter "glatt godis" som säljer dem
Stackare , vill du ha en kram istället? (Givetvis under förutsättning att kag inte får skäll... )Alla andra skyller på mig så det skulle inte vara ngt nytt.....
Jaaa , eller tvåStackare , vill du ha en kram istället? (Givetvis under förutsättning att kag inte får skäll... )
Ja fast det går att hitta på onda! HK kan tex vara otrogenkommer det bli leken med bara goda
Den här är väl vanlig, bara ovanligt stor....Skulle inte du ha en vanlig lek @Paddington ?
Den här är väl vanlig, bara ovanligt stor....
Du får vara glad att jag inte gjorde tre sidor m dementorerna som en egen sida som jag tänkt från början
Ahh du tänkte på den... du får se den som ett ovanligt synligt spöke - typ nästanhuvudlösa NickDu har ju med en jäkla blodgivare
ja det var en bra fråga innan vi alla måste gå och lägga oss @Paddington annars kommer vi inte in i sovsalarna?Nä, nu är jag så mätt efter middagen att jag måste sova. God natt alla! Vad f*n var det för lösenord nu igen?
Ni får fråga era prefekter för resp elevhem...ja det var en bra fråga innan vi alla måste gå och lägga oss @Paddington annars kommer vi inte in i sovsalarna?
just ja, det är ju en av dina favoritroller...Du har ju med en jäkla blodgivare
just ja, det är ju en av dina favoritroller...
Nä, jag tänkte på dig - men ett tag funderade jag på Nakor.....Borde utrotas! Tillsammans med förrädare och roller som kan omvandla. Men här var väl iaf inga omvandlare med?