Håriga tights

Sv: Håriga tights

Underbara tights! :rofl:

Jag tycker också att det är äckligt med håriga ben (som tightsen) men det är enbart på mig själv. Och ja, jag skulle nog kolla om jag såg en kvinna med sådär extremt håriga ben. Men det är inte äckligt på andra, jag kunde knappt bry mig mindre. Men på mig själv - ja!

Det är äckligt med tjejer som har hår på benen :crazy:
Håller med. Skjut dem allihop.

Ps. Inte helt allvarlig.
Ps2. Får svår implosion i hjärnan av alla dessa jävla människor som måste uttrycka äckel för andras kroppar - fattar inte vad hår på nåns ben har med nån annan att göra.

Du får gärna tycka att du är äcklig men andra?
Vad sägs om att skaffa ett liv istället för att tycka en massa om andra?

21-22666-20121106111145.jpg

;););)

Kan ju finnas olika varianter av strumpbyxorna? Det var vad jag trodde när jag såg bilderna i alla fall. :)

Snälla du! Jag får väl tycka vad jag vill utan att bli anklagad för att inte ha något liv? :wtf:

absolut, men om du håller det för dig själv så slipper du framstå som ytlig och patetisk.

Det har du helt rätt i. Vi slutar uttrycka våra åsikter, blir bästisar allihop så vi får ett forum där alla låtsas hålla med varandra :banghead:

Du får gärna tycka att du är äcklig men andra?
Vad sägs om att skaffa ett liv istället för att tycka en massa om andra?

absolut, men om du håller det för dig själv så slipper du framstå som ytlig och patetisk.
Det där är inte så snällt.
Om det frågas vad någon tycker så ska väl inte bara positiva kommentarer få höras eller?

Jag tycker också det är äckligt med extremt håriga ben, som på översta bilden. Det betyder inte att jag går runt och tänker på att jag tycker det är äckligt om inte någon tar upp det till diskussion.

Och jag bryr mig inte om folk rakar benen eller inte. Jag gör det inte själv hela tiden, jag har dock fördelen att jag har bleka små fjun.

Fast nu var det inte en fråga om vad tycker ni om andras håriga ben.
Jag förstår verkligen inte hur man en orkar tycka en massa om andra. Jag vill själv ha lena ben men det är inte samma sak som att jag går runt och tycker andra är äckliga. Det handlar om respekt för andra människor, man måste inte pracka på folk sina otrevliga åsikter. Men det är nog en fråga om mognad.

Det är stor skillnad på att utrycka sina åsikter och att tycka att folk är äckliga.
Men igen, en mognads fråga och jag antar att du inte är så gammal.

Jag har aldrig påstått att jag är perfekt.
Men jag blir så otroligt less på alla åsikter om folks kroppar hit och dit, jag tycker faktiskt att det.är patetiskt + att det bidrar ännu mer till dagens utseendehets.

Ser inte heller någon mognad i att kalla folk patetiska för att dom uttrycker sina åsikter.

Jag tycker finnar är äckliga. Det betyder inte att jag tycker min kompis är äcklig som har finnar, som exempel.

Och jag vet inte om du läste så bra. Bara för att man ogillar något betyder det inte att man, som du skrev; "går runt och tycker andra är äckliga".
Jag går då iallafall inte runt och tittar på folk och tänker att dom/något med dom är äckligt.

Jag läste vad du skrev och det var heller inte riktat mot dig.
Det är skillnad på att tycka finnar är äckliga och att tycka att folk med finnar är äckliga.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
493
Senast: Emma-pemma
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
15 605
Senast: MiaMia
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 411
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 297
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar