Håriga tights

emlem

Trådstartare
Från kina har vi fått en hel del knasiga grejer men dehär tar nog priset, ett par håriga tights som ska avskräcka män från att stirra på dina ben.....:banghead:

ew.jpg

HAIR3_1750743a.jpg

Sv: Håriga tights

Tror snarare att det kommer bli omvänt, att männen kommer att stirra för att det är "onormalt" om man har klänning osv..

Jävligt snyggt...eller? ;)

det som är äckligt är att det är sjukt mkt hår? och ja jag hade tyckt likadant även om det var en man

Vad är det som är äckligt?

Att det är kläder med hår på.

Struntar totalt i om jag ser riktig kroppsbehåring (eller nej förresten, jag hade inte varit stencool med att se hårmängden på ffa övre bilden på varken män eller kvinnor), men det där får det bara att vända sig i magen på mig. Urk.

Är de gjorda av riktigt hår?

Csillag: Varför tycker du det? Jag frågar för att jag helt ärligt inte förstår vad som är "äckligt" med det.
Jag har många kvinnliga vänner och bekanta som inte rakar benen. Det är inget man egentligen ser eller lägger märke till, så jag kan inte förstå att någon tycker att det är äckligt? Själv håller jag benen hårfria för att jag tycket att det är mysigt med mjuka och lena ben. Men att orakade ben skulle vara äckligt? På riktigt?

Hm, jag minns inte när jag rakade benen sist(fast det är inte så längesen som det låter. 3-4 veckor kanske :p) och jag känner mig inte det minsta äcklig! :D
Nu är ju förvisso min hårväxt på benen ganska blygsam, men ändå :D

Kan inte heller förstå det äckliga? Klart man kan tycka att det är snyggt eller inte, men äckligt? Ofräscht?

Sen ska erkännas att jag förmodligen skulle kolla om jag såg en kvinna med extremt håriga ben, just för att det ser man inte så ofta. Men äckligt, nej. Själv gör jag lite som jag känner för, det är så himla tråkigt att raka benen så det händer väl ungefär varannan vecka sådär på vinterhalvåret :p

Jag tycker att det är ofräscht. Sen har vissa tjejer fördelen att ha ljusa fjun som knappt syns. Jag är inte en av dem, tyvärr.

Jag rakar inte heller benen slaviskt, särskilt inte på vintern. Men att gå med håriga ben när man går i kläder som visar benen tycker jag är riktigt ofräscht. Vare sig det gäller mig själv eller någon annan.

Ska tillägga att jag menar inte ofräsch som ohygienisk utan mer ovårdad.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
493
Senast: Emma-pemma
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
15 605
Senast: MiaMia
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 411
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 297
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar