Har ni sett den här videon?! Sanslös!!!

Sv: Har ni sett den här videon?! Sanslös!!!

:eek::eek:

Eller jag menar: Eh, det där skulle Sally kunna göra ensam :grin: fixa ljuset och allt också.

:angel:

Äh, min hund sa att han kunde göra allt det där helt själv. Så det så! *Fnys* :D

:angel:

Men shiit:eek:
Fast det där var väl inget:angel: Ni skulle se när jag är ute med mina hundar och deras blinkreflexer:p
Dom bildar jättefina mönster som....ja....som...som två gigantiska eldflugor:D

Fritidsproblem eller? Häftigt Men Monalisa tror jag är en bluff. Tänk på vad man kan göra med datorer idag.

:eek::eek::bow: alltså vilka duktiga hundar.. och vilket jobb. Måste krävts massor med planerning från människornas sida.

Men fåren måste varit lagom förvirrade :rofl:

Knapplån

Sweet lord!

Men det måste väl ändå vara trickfilmat? Annars kan jag bara säga att det är helt fantastiskt...!

Hur som helst är det fantastiskt att se BCs i arbete. Jag bara ryser...

Men undrar var Gnist håller hus? Är du hemma och hårdtränar "konstvallning" med hundarna Gnist?:D

Herre gud, vilka duktiga människor och djur! :eek: Det är ju knappt så man tror det. :D

Jo nog måste de väl va trickfilmat.. :confused:

Såg inte naturligt ut..

Fast nog tror jag att dom kunde har gjort kroppen på fåret men sen att benen rörde sig de såg ju knasigt ut..
Lika så att dom spelade "pingpong" lr va de nu heter.. Nja nog va de en bluff!?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 340
Senast: Liran
·
Lantbruksdjur Hej alla fårägare. Efter ett längre uppehåll i fårägandet skaffade jag fem stycken Gotlandslamm i höst som jag provisoriskt inhyste i en...
Svar
15
· Visningar
4 291
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Ett halvår efter alla andra har jag nu sett den trevliga dokumentären om Alexandra Ortega och alla hennes hundar... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 324
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka