Alltså, det är inte nån majoritet som intar den där fullständiga oförståelsen men upplevelsen har varit i plural.Är ju många som bor på gård på landet och inte har hund
Hund har man väl främst om man vill ha hund inte för man bor ”rätt”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, det är inte nån majoritet som intar den där fullständiga oförståelsen men upplevelsen har varit i plural.Är ju många som bor på gård på landet och inte har hund
Hund har man väl främst om man vill ha hund inte för man bor ”rätt”
Jo jag förstår.Alltså, det är inte nån majoritet som intar den där fullständiga oförståelsen men upplevelsen har varit i plural.
Jag har aldrig varit på Ikea.
Den här kombon är trådens vinnare
Fy farao, jag är glad å allas vägnar att min mamma aldrig drog med oss till IKEA när vi var små!Den här kombon är trådens vinnare
Det är helt obegripligt att aldrig ha varit på Ikea om man är över 4 månader gammal. Så jäkla roligt
Jag har aldrig varit på Ullared om man ska vara vanligt tråkig. Heller aldrig försökt röka. Har aldrig ätit rostade termiter.
Min mamma har inte hål i öronen. Jag har men inte använt örhängen på år, så vet inte om jag skulle få i dem längreJag har heller inte hål i öronen. Inga andra piercingar eller tatueringar heller. Men just hål i öronen tror jag inte jag har träffat någon annan kvinna över tio år som inte har.
Har du heller aldrig varit där? Det är så jäkla roligt bara.Fy farao, jag är glad å allas vägnar att min mamma aldrig drog med oss till IKEA när vi var små!
Har verkligen de flesta ätit rostade termiter
Jadå men det är ju inget söndagsnöje direkt! Jag förstår om folk håller sig därifrån.Har du heller aldrig varit där? Det är så jäkla roligt bara.
I vissa kretsar, absolut! Dock inte i Sverige om vi ska vara noggranna.
Uppvuxen 6 km från ett ikea och min mamma åkte dit ibland när jag var liten bara för att lämna mig att leka i bollhavetJadå men det är ju inget söndagsnöje direkt! Jag förstår om folk håller sig därifrån.
När jag växte upp var närmaste IKEA dessutom antingen Haparanda eller Umeå. Jag har besökt butiken betydligt oftare sedan jag lämnade Sverige.
Den upplevelsen hade jag också gärna avstått. Men jag bor nära och är där nån gång i månaden, har aldrig köat till varken parkering eller insläpp, skulle det vara exceptionellt mycket folk så åker jag hem och tar det en annan dag. Väljer man en vardag innan lön, går in tidigast två timmar innan stängning och ut senast en halvtimme innan stängning så är det som regel väldigt lugnt och hanterbart, fridsammare än COOP/ICA valfri fredagseftermiddag.Med tråden som bas gissar jag att ingen varit på Gekås i Ullared. Inte jag heller. En gång var jag där med dotter som ville dit men fick panik när man inte ens kunde åka in på parkeringen utan kö och drog vidare.
Den upplevelsen hade jag också gärna avstått. Men jag bor nära och är där nån gång i månaden, har aldrig köat till varken parkering eller insläpp, skulle det vara exceptionellt mycket folk så åker jag hem och tar det en annan dag. Väljer man en vardag innan lön, går in tidigast två timmar innan stängning och ut senast en halvtimme innan stängning så är det som regel väldigt lugnt och hanterbart, fridsammare än COOP/ICA valfri fredagseftermiddag.