Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns ingen klasslista att tillgå på dagisets inloggningssida. Obegripligt störigt eftersom vi ska gå och dela ut inbjudningskort till barnets kalas :mad:

Jag stör mig på att Meredith i Greys Anantomy har tre barn som uppenbarligen sköter sig helt själva, de är i princip aldrig med i handlingen och nämns mycket sällan.

Och sedan stör jag mig på att jag fortfarande följer Greys Anatomy, det är ju faktiskt inte speciellt bra längre...

Kommer alltid tycka just detta är intressant. Caterina (spelar Amelia) fick ju ett barn i samma veva i verkliga livet när karaktären Meredith fick det i serien. Caterinas yngsta barn fick i början rollen som Merediths och Dereks tredje barn. I den serien lånar man alltså varandras barn :D

Än så länge har jag inte tröttnat på serien dock. Kan dock vara trött på Meredith ibland :p Sörjer väl också mest att de jag gillar har slutat :(

Stör mig på att jag börjat kolla på handsmaid's tale och tycker den är så orealistisk - men kan troligen inte sluta :p

Stör mig även på att det är fredag och jag måste jobba åtminstonde en timme till :p (och att jag inte kan stava till åtminstonde just nu)

Jag gillar dina trådar @Skorpion76 och jag stör mig på att man inte på ett vuxet demokratiskt sätt ens kan diskutera många av ämnena här på buke utan att bli kallad både det ena och det andra :meh:

Jag ha blivit kallad både lögnare och rasist av bukes pk-klubb
Precis och det sänker betyget på forumet rejält. Nu vet jag inte vatt jag ska v'nda mig för att hitta ett bra diskussionsforum.
Lazy Pethead

Stör mig ofantligt på att i alla såna här "vi lever i vildmarken"-program så förklaras allt vara "så farligt", "så komplicerat" när mycket av det inte alls är speciellt farligt/komplicerat och får mig mest att tänka, vad har egentligen såna där tomtar ute i vildmarken att göra när de är så okunniga och i vissa fall totalt kassa på normalvanliga sysslomål när man bor så :cautious:

Jag gillar dina trådar @Skorpion76 och jag stör mig på att man inte på ett vuxet demokratiskt sätt ens kan diskutera många av ämnena här på buke utan att bli kallad både det ena och det andra :meh:

Jag ha blivit kallad både lögnare och rasist av bukes pk-klubb
Exakt. Det håller jag verkligen med om. Jag har fått uppleva att folk h'r skriver att man måste ta hänsyn till mitt handikapp och att jag på rund av det inte kan uttrycka mig ordentligt. Jag har också fått ta emot anklagelser om att jag skulle vara manipulerad av mina föräldrar och att de har tryckt sina åsikter på mig. En del har skrivit att det inte alls är så som jag beskriver det och att det skulle bygga på fördomar. Det får mig att känna mig komplett kass som medlem. Folk har också klagat på att jag inte svarar på deras frågor, men faktum är att alla frågor inte går att svara på.
Lazy Pethead

Exakt. Det håller jag verkligen med om. Jag har fått uppleva att folk h'r skriver att man måste ta hänsyn till mitt handikapp och att jag på rund av det inte kan uttrycka mig ordentligt. Jag har också fått ta emot anklagelser om att jag skulle vara manipulerad av mina föräldrar och att de har tryckt sina åsikter på mig. En del har skrivit att det inte alls är så som jag beskriver det och att det skulle bygga på fördomar. Det får mig att känna mig komplett kass som medlem. Folk har också klagat på att jag inte svarar på deras frågor, men faktum är att alla frågor inte går att svara på.
Lazy Pethead

Om man gång på gång referar att det är ens föräldrar som sagt det man vill lyfta fram som ens egen åsikt så får man ta sånt.

Får mail om att jag ska fråga min närmsta chef om tider hos kund.

Det är för helvete jag som planerar tiderna här :banghead:

Dvs den infon skulle gått till mig :rage: :meh:

Stör mig på "snubben" som inte förstår varför jag lämnar honom ifred efter att han har sagt att han inte vill ses längre!:confused: Det är ju just därför jag lämnar honom ifred. Han vill ju inte ha kontakt mer, men ändå blir han sur på mig över det... Alltså?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 62 63 64
Svar
1 268
· Visningar
63 752
  • Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
99 066
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 429
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
97 844