Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig på att Meredith i Greys Anantomy har tre barn som uppenbarligen sköter sig helt själva, de är i princip aldrig med i handlingen och nämns mycket sällan.
Och sedan stör jag mig på att jag fortfarande följer Greys Anatomy, det är ju faktiskt inte speciellt bra längre...
Precis och det sänker betyget på forumet rejält. Nu vet jag inte vatt jag ska v'nda mig för att hitta ett bra diskussionsforum.Jag gillar dina trådar @Skorpion76 och jag stör mig på att man inte på ett vuxet demokratiskt sätt ens kan diskutera många av ämnena här på buke utan att bli kallad både det ena och det andra
Jag ha blivit kallad både lögnare och rasist av bukes pk-klubb
Sekretess?Det finns ingen klasslista att tillgå på dagisets inloggningssida. Obegripligt störigt eftersom vi ska gå och dela ut inbjudningskort till barnets kalas![]()
Sekretess?
Exakt. Det håller jag verkligen med om. Jag har fått uppleva att folk h'r skriver att man måste ta hänsyn till mitt handikapp och att jag på rund av det inte kan uttrycka mig ordentligt. Jag har också fått ta emot anklagelser om att jag skulle vara manipulerad av mina föräldrar och att de har tryckt sina åsikter på mig. En del har skrivit att det inte alls är så som jag beskriver det och att det skulle bygga på fördomar. Det får mig att känna mig komplett kass som medlem. Folk har också klagat på att jag inte svarar på deras frågor, men faktum är att alla frågor inte går att svara på.Jag gillar dina trådar @Skorpion76 och jag stör mig på att man inte på ett vuxet demokratiskt sätt ens kan diskutera många av ämnena här på buke utan att bli kallad både det ena och det andra
Jag ha blivit kallad både lögnare och rasist av bukes pk-klubb
Kedjebrev är riktigt tramsiga.Det är tur att vi tycker olika om vad som är kul...
jag tycker inte att kedjebrev är kul.
Frukterna väckte inte min nyfikenhet, utan utlöste en axelryckning med "jaha, något slags kedjebrev" från min sida när jag såg dem i flödet idag.
Exakt. Det håller jag verkligen med om. Jag har fått uppleva att folk h'r skriver att man måste ta hänsyn till mitt handikapp och att jag på rund av det inte kan uttrycka mig ordentligt. Jag har också fått ta emot anklagelser om att jag skulle vara manipulerad av mina föräldrar och att de har tryckt sina åsikter på mig. En del har skrivit att det inte alls är så som jag beskriver det och att det skulle bygga på fördomar. Det får mig att känna mig komplett kass som medlem. Folk har också klagat på att jag inte svarar på deras frågor, men faktum är att alla frågor inte går att svara på.
Lazy Pethead
Enkelt. Skicka dem till mig!Att jag har fått massa pengar men inte vet vad jag ska köpa
(EXTREMT orimligt, jag vet!)
Stör mig på "snubben" som inte förstår varför jag lämnar honom ifred efter att han har sagt att han inte vill ses längre!Det är ju just därför jag lämnar honom ifred. Han vill ju inte ha kontakt mer, men ändå blir han sur på mig över det... Alltså?