L Linnea_ 27 Mar 2014 #621 Sv: Har du gjort det del 4. Ja på ridskolan Har du gjort leken där man ska ta upp ett äpple ur en hink med munnen och sen hitta en sockerbit på en mjöltallrik, och sen upp på hästen igen?
Sv: Har du gjort det del 4. Ja på ridskolan Har du gjort leken där man ska ta upp ett äpple ur en hink med munnen och sen hitta en sockerbit på en mjöltallrik, och sen upp på hästen igen?
L Linnea_ 28 Mar 2014 #622 Sv: Har du gjort det del 4. Vad har hänt med den här tråden & hela gnäggforumet? Jag hittar den inte, bara genom att söka oops hittade.. Senast ändrad: 28 Mar 2014
Sv: Har du gjort det del 4. Vad har hänt med den här tråden & hela gnäggforumet? Jag hittar den inte, bara genom att söka oops hittade..
Buck 31 Mar 2014 #625 Sv: Har du gjort det del 4. Ridit in en äldre ponny så att start/stopp fungerar åtminstone. Samma
LulePettersson 1 Apr 2014 #626 Sv: Har du gjort det del 4. Håller på att rida in nummer 2 nu så ja Har du haft din häst hos en beridare ?
Sv: Har du gjort det del 4. Håller på att rida in nummer 2 nu så ja Har du haft din häst hos en beridare ?
clovergirl 2 Apr 2014 #628 Sv: Har du gjort det del 4. Nepp det har jag inte. Har du slagit på en tappsko?
L Linnea_ 4 Apr 2014 #635 Sv: Har du gjort det del 4. Min nittonåring kan aldrig ha fått vänja sig vid bommar och hinder, så det jobbar jag fortfarande på (importerad isis) Har du planerat att rida ut i helgen?
Sv: Har du gjort det del 4. Min nittonåring kan aldrig ha fått vänja sig vid bommar och hinder, så det jobbar jag fortfarande på (importerad isis) Har du planerat att rida ut i helgen?
clovergirl 4 Apr 2014 #636 Sv: Har du gjort det del 4. Inte planerat nä, men skritta ut en sväng ska jag säkerligen. Samma
Got2Be 5 Apr 2014 #637 Sv: Har du gjort det del 4. Skrittade ut i går och idag blev det bara en promenix ute. Samma
L Linnea_ 7 Apr 2014 #638 Sv: Har du gjort det del 4. Hann inte i helgen, men idag ska jag ut Har du flugit av i år?