Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej inte än i år. Tänkte igår då vi bara skulle ut en lugn sväng eftersom vi tränat på lördagen. Glad att jag tog sadel för hästen tyckte det där med lugnt var onödigt
Under 1 år. Men hur mkt ridning g vet jag inte men började isf på storhäst. På 175... Sen 170.. Tävlade i tioårsåldern men hade ridit länge då. (först när jsg var 20 köpte jag mig ponny :-P)
Hundavel & Ras Det gäller säkert generellt på utställningar. Det verkar vara så otroligt lätt att få cert och liknande - detsamma gäller katter tycker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.