Har du gjort det del 4.

Sv: Har du gjort det del 4.

Har alltid velat rida ponnyridning, men ibland fegade jag ur... för att sen ställa mig i kön igen ;) Tittade även på hästar i hagar när jag var 4-5 år. När jag fick rida ordentligt under två veckor när jag var 6 så älskade jag det och sen tjatade jag mig till att få börja på ridskola när jag var 7 :)

Samma

började rida när jag var 11 efter att min kompis gav mig halva hennes "lektion" de var isladshästar.. men en häst stod ju på önskelistan redan när man var 6 år gammal.. ingen i familj eller släkt som höll på med hästar så de var inte naturligt i vår familj:P

samma

ja de har jag gjort.. men han lärde sig aldrig:P han bråkade lika mycket varje gång ändå. men stod blixt stilla i transporetn

smma

Nej, då skulle jag väl ha hamnat på backen på en gång antar jag haha.

Rida i uppförsbacke eller nerförsbacke?

Ja?? Jag har ridit i både uppför- och nerförsbackar..?

Har du galopperat barbacka över ett fält?

Ja, också flera flera gånger, helt underbart! ^^

Har du hoppat halmbalar som legat på stubbfälten?

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 870
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 273
Senast: EZMK
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 741
Senast: Tualma
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar