Har du gjort det del 4.

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 092
  • Visningar Visningar 34 750
nej,
har du varit i en ridsports affär och köpt ngt du då bara måste ha, och sen när du kommit hem undrat vad du nu ska ha det till?

många gånger, fast oftast när de tömt gödselstacken utan att säga ngt så att man ramlade ner när man tömde skottkärran. (vi hade 1,5m från gödseldörren ner till gödselstacken innan, av ren vana så tog man ju sats och knuffade upp dörren med skottkärran.)

samma

Många gånger när de kommer några hästar och puttar eller att man bara rent av tappar balansen.

Har du någon gång glömt stänga boxdörren/lösdriftsdörren?

Ja, tyvärr... Som tur var ytterdörren stängd (och dörren till foderkammaren), men ponnyn i fråga fick äta lite onödigt mycket hö...

Samma

Ja. Typ alla hästar gick in i foderkammaren och stökade omkring. Som tur var blev ingen sjuk.

Har du hoppat i veckan?

Liknande trådar

Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 480
Senast: WildHorse
·
Gnägg Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?! 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 090
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 958
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 940
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka