Har du gjort det del 4.

nej,
har du varit i en ridsports affär och köpt ngt du då bara måste ha, och sen när du kommit hem undrat vad du nu ska ha det till?

många gånger, fast oftast när de tömt gödselstacken utan att säga ngt så att man ramlade ner när man tömde skottkärran. (vi hade 1,5m från gödseldörren ner till gödselstacken innan, av ren vana så tog man ju sats och knuffade upp dörren med skottkärran.)

samma

Många gånger när de kommer några hästar och puttar eller att man bara rent av tappar balansen.

Har du någon gång glömt stänga boxdörren/lösdriftsdörren?

Ja, tyvärr... Som tur var ytterdörren stängd (och dörren till foderkammaren), men ponnyn i fråga fick äta lite onödigt mycket hö...

Samma

Ja. Typ alla hästar gick in i foderkammaren och stökade omkring. Som tur var blev ingen sjuk.

Har du hoppat i veckan?

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 869
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 271
Senast: EZMK
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 737
Senast: Tualma
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar