Har du gjort det del 4.

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 092
  • Visningar Visningar 34 747
Japp...när jag var kanske 11-12. Skulle ut och gå med en häst och kunde inte motstå att hoppa upp och rida men hon började trava och jag tappade balansen. Gick bra men de gjorde ont!

Har ni hoppat i en westernsadel?

inte jätte annorlunda, men min ponny var en skäck med halva huvudet brunt och halva vitt, han hade ett brunt och ett blått öga.

samma

Min förra häst hade vit haka ^^ Och alla hennes tecken var liksom "utsuddade" i kanterna (3 vita ben och bläs + hakan)

Samma igen!

Ja, tre gånger, varav en fastnade jag i stigbygeln och blev släpad efter den skenande hästen i ridhuset. Inget att rekommendera!

Ridit med handhäst?

Liknande trådar

Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 475
Senast: WildHorse
·
Gnägg Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?! 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 084
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 958
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 940
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus