Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
med hästen ja, och med hunden, men inte direkt ställt mig mitt i utan bara fortsatt gå mitt i vägen tills ja ser att de saktar ner, tagit ögonkontakt, och gått åt sidan och då lett och vinkat ^_^. har också ställt bilen mitt i vägen för att stoppa en hästlastbil, deras bakramp hade ramlat ner .
Det var en period när jag var 10 år och red på ridskolan som alla i gruppen trillade av hela tiden. Hästarna trivdes antagligen inte så bra på ridskolan och slängde av nybörjarna allt som oftast. Men sedan jag skaffade egen häst har jag inte haft någon sådan period
Ekonomi & Juridik Därför att när det händer en sån här olycka så är det de allra bästa för alla tycker jag. Allt kan bli fel men när det är levande djur...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.