Har du gjort det del 4.

Nej!

Har du någon gång känt den där känslan när man rider på vägen att bilister kollar på en som om man red en dinosaurie eller något!

nej, snarare att de ser hästen som en cyckel och inte ngt som kan vända ut rumpan och sparka in deras bil när de varvar motorn på väg förbi...

samma

Haha ja!:D

Har du någon gång ställt dig mitt på vägen när en bil kommer för att få bilen att sakta ner?

med hästen ja, och med hunden, men inte direkt ställt mig mitt i utan bara fortsatt gå mitt i vägen tills ja ser att de saktar ner, tagit ögonkontakt, och gått åt sidan och då lett och vinkat ^_^. har också ställt bilen mitt i vägen för att stoppa en hästlastbil, deras bakramp hade ramlat ner :).

samma fråga!

Samma här, har gått mitt på vägen tills dem saktat ner. Såklart utan att utsätta varken mig eller hästen för fara!:p

Samma

Nepp. Jag rider inte på vägen så jätteofta^^

Har ni någon gång haft en period när ni ramlat av typ varje gång ni rider.

Det var en period när jag var 10 år och red på ridskolan som alla i gruppen trillade av hela tiden. Hästarna trivdes antagligen inte så bra på ridskolan och slängde av nybörjarna allt som oftast. Men sedan jag skaffade egen häst har jag inte haft någon sådan period :)

Har du haft en häst på foder?

ja de har jag..

har du blivit trampad på foten när du ska sitta upp? alltså att den ställer sig på foten när du hoppar upp?

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 858
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 271
Senast: EZMK
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 737
Senast: Tualma
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar