Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte heller. Vad är poängen?Jag kan tillägga att platta har jag aldrig ägt och förstår över huvud taget inte alls poängen med.
Jag reser en hel del i jobbet och har då med mig både jobbdator och privatdator - vill ju kunna streama saker på hotellrummet, läsa på buke mm
Jag använder min jobbdator till allt, så den får jobba hårt! Jag hade en egen laptop när jag började på nuvarande jobb, men efter ett tag såg jag inte riktigt anledningen att byta ner mig från en sprillans ny supersnabb Macbook till en trögare Asus bara för att arbetsdagen tog slut. Jag har inga problem med att använda jobbdatorn privat själv, känner mig inte stressad eller så av det, och chefen bryr sig inte om hur den används så länge vi inte gör något skadligt eller olagligt med den såklart
Skulle absolut inte vilja leva utan en laptop och surfar sällan från telefonen. Hatar att skriva Buke-inlägg eller andra längre texter på mobilen och tycker överlag att det är för smått, plottrigt och oöverskådligt. Kan absolut använda telefonen för att slöscrolla på Instagram och Facebook (vilket jag gör oftare än jag vill erkänna) och för att skriva kortare meddelanden på t.ex. WhatsApp eller Messenger, men inte mycket mer än så.
En stationär dator har jag inte haft sen... Ja, sen jag flyttade hemifrån. Jag hade en surfplatta ett tag vilken funkade bra för att ta anteckningar på föreläsningar när jag pluggade, men annars användes den väldigt sällan tyvärr.