Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Det funkar inte att skapa dokument och skriva och redigera långa texter på platta. För mig funkar det inte ens på en laptop. Skärmen är för liten.Har dator. Används till att skapa dokument, läsa tidningen, sköta bankärenden, titta på film, hålla koll på hästarna via kamera osv.
Slösurfar bara på Instagram med mobilen. I övrigt används den bara till att kommunicera.
Skulle aldrig orka läsa långa texter på mobilen.
Jag har en laptop. Den här väl mest använts till studier och jag använder mest mobilen i övrigt. Men visst ... jag upptäcker ju hur mkt bättre det är att surfa på datorn när jag väl gör det. Men sen glömmer jag bort det och kör mest mobil iafHar under hösten jobbat en del med datorbyten på jobbet och träffat rätt många användare som inte har dator hemma utan bara använder arbetsdatorn och typ mobil/platta hemma. Är det otrendigt att ha dator? Klarar man sig bra utan? Jag har själv en ganska gammal laptop men använder den nästan uteslutande till bokföringen. Sen har jag en jobbdator jag använder för lite andra grejer men mest för jobbet. Hur ser det ut för er?
Har under hösten jobbat en del med datorbyten på jobbet och träffat rätt många användare som inte har dator hemma utan bara använder arbetsdatorn och typ mobil/platta hemma. Är det otrendigt att ha dator? Klarar man sig bra utan? Jag har själv en ganska gammal laptop men använder den nästan uteslutande till bokföringen. Sen har jag en jobbdator jag använder för lite andra grejer men mest för jobbet. Hur ser det ut för er?