Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lånar ditt inlägg och tänker vidare kring datorintresse. Att vara intresserad av datorer som sådana är ju ett eget område, inte marginellt på något sätt men ändå en begränsad sfär, ibland kombinerad med programmeringsintresse eller datorspelintresse. Men sedan finns ju en massa i grunden inte alls datorrelaterade intressen och hobbies som i det närmaste förutsätter att man har dator och datorkunskap - även om datorn i sig inte alls är intressant. Foto är ett sådant intresse, även om en och annan har ett mycket aktivt fotointresse utan dator så är det vanligaste nog ändå att man efterbearbetar mm i datormiljö. Musik är ett annat, visst går det finfint att leva ut ett oerhört aktivt musikintresse även utan dator men för att skapa musik hemma på kammaren är det absolut vanligaste att jobba i dator. Och då blir man mer eller mindre tvungen att ha datorkoll av bara farten så att säga, även om själva datorn bara är ett verktyg och kanske snarare ett nödvändigt ont. Själv använder jag dator till både foto och musik/ljud och har hyfsad datorkoll - men förbannar varje timme jag behöver lägga (och historiskt har lagt) på att administrera och underhålla själva datormiljön...Jag har aldrig varit intresserad av telefoner, datorer eller tv-apparater.
Så jag har endast jobbdator och jobbtelefon för jag får dem av företaget. Annars hade jag såklart haft egen telefon men ingen egen dator. Har inget intresse att sitta med den