Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker att Tsarevitj hade varit ett lysande val på ditt sto! Hade troligen (förhoppningsvis) resulterat i en mörk mycket vacker häst med mycket galopp
Tyskland:
sto nr 1 e. Calypso II blev klart idag att de skickar Diarado så fort hon börjar brunsta
Nr 2 e. Embassy I går för fjärde gången till Stakkato (den första blev gk premiehingst i höstas o de två följande stona ser MKT bra ut så det konceptet ändrar jag inte på förrän han dör... )
Nr 3 e. Acord II - om årets e. Cornet Obolensky ser bra ut blir det han igen, annars ligger Diamant de S bra till...
Nr 4 e. Contender - mer osäkert, beror på hur den som kommer ut e Clinton (e. Corrado) ser ut, annars Flipper d´Elle el kanske Nabab el så mina Quidam de R strån...
Själv betäcker jag 3 ston i år.
Sto 1,valet är klart
Sto 2,valet hänger på om hingsten står på EU station,plan B är klar
Sto 3,där var valet klart men efter att ha sett flyinges nya vilkor så har jag backat ,så även hon blir på imp semin eller får köras ur landet.
Till skillnad från TS börjar min deadline rinna ut,då sto 1 o 3 fölar i nästa månad och sto 2 är inte betäckt, men det löser sig nog
Va kul! Jätte snygg hingst!Nu har jag bestämt mig. Blir Faustinus till mitt sto e:QE.