Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det var just det, de närmaste veckorna har passerat nuSer nu att det står på hemsidan att info kommer inom de närmaste veckorna.
Jag äger inget hannoveranersto, men jag undrar om man får regga fölen utan att brännmärka dem?
Man får inte brännmärka i Sverige och eftersom det varit ett krav från Hannoveranerförbundet så har det varit ett av skälen till att de inte kunnat reggat svenskfödda hannoveranerföl här i Sverige.
I Danmark har det gått att bränna.
Knuffar upp tråden igen... De där två veckorna har kommit och gått för ett bra tag sedan. Det har varit så mycket prat om detta så länge. Någon som vet vad händer? Jag är mest bara nyfiken.Puttar på tråden lite och uppdaterar/informerar lite...styrelsen hade sitt första riktiga möte för en vecka sedan och har nu mer ordning på "vemsomskallgöravad" och det har även disskuterats om visningar mm, datum, platser osv, det kommer upp mer på hemsidan men som alltid är det mycket "byråkrati" som skall ordnas med först.( Oldenburgförbundet har ingen dotterförening i sverige och vad det verkar är detta inte av intresse för dem so far....)
Det kommer att komma mer info på hemsidan inom de 2 närmsta veckorna gällande ALLT