Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vilka härliga och fina bilder på Romeo. Han ser helt underbar ut!
Bilderna på Thegill med vatteslangen var störtfina med!
/Malin
o lilla Romeo -som nog är bland de finaste shettisar jag sett -underbar färg. .
Och så uppdatering:
Erro börjar gå ner i vikt
Han går nu i riktigt nedbetad hage bredvid sin mamma och får hö 2-3 gånger/dag samt arbetas dagligen.
Nu jäklar ska han i form ..
Vi tänkte skicka Gim till Heimir för visning i vår men han har nog inte plats, 18 hästar på kö
Echa Echa, min syster har mailat dig! Hon vill ha kontakt med dig och dra med dig ut på lite tävlingar! Hon har anmält till Gandurs KM och till Eldirs tränings/tävling, sen ska hon också vara med på välgörenhetstävlingen på söndag. Kommer ni upp??Sprettur: Ska syrran eller du vara med på Gandurs KM? Det är lätta klasser med.....
Han får kanske en tredjedel till ett halvt kilo krafft grund/dag (efter ridning eller vid intag på kvällen)
.
Är krafft grund bra?
Jag föredrar att fodra med Kraffts Sport när det kommer till ridhästar. Grund fungerar väl på vissa hästar men långt ifrån alla. Som Karin skrev så blev hennes häst FET. Vilket förmodligen är ett vanligt problem.
Idag Tömkörde jag Kaela, gick bra tills hon la tungan över bettet
Vet fasen inte vad jag ska göra åt det?
Jag bytte träns från mitt vanliga som sitter sämre(är för stort,ngn som vill köpa ett supersnyggt träns med rosa detaljer)till Islandstränset som sitter bra.
Ändå la hon tungan över, fick tränsa om såklart.
Nu har det hänt två ggr på kort tid