Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, han ser väldigt överbyggd ut Wilborn, eller så luras bilden. Men Alpia, mums , det var en kille helt i min smak!
Vad tyckte ni som såg hingstarna live då?[/QUOTE]
Alpia
Har utvecklats jätte mycket sen jag såg honom sist på strömsholm, tycker han är lagom på alla sätt, med ett väldigt vackert huvud och trevlig överlinje!
Även om han var den av dom tre som var "nervigaste" på greva så var han jättelugn och gjorde ett bra bruksprov på strömsholm, och vad jag förstått är han en väldigt lugn och trevlig hingst annars därav anledningen till att han visades igen..
ja, han var väldigt lång, såg jag nu.. Men långa läder kan man väl ha för det?
Även om han var den av dom tre som var "nervigaste" på greva så var han jättelugn och gjorde ett bra bruksprov på strömsholm
Hmm, nu har jag väntat så länge så jag vågar skriva ner det ....
En vandrande pinne ...
... en ponny ...
... och en trött vallack
Skynda och läs - det är nog snart nån tåtrampad som försöker få bort mig
*k*
nää, nu tycker jag vi pratar om nåt annat
Den 4 april är det dags för STH- och DTH-premiering i Danmark,
Prästö, UGLEDIGE.
Det är 3-åiga ston, unghästar och förhoppningsfulla hingstämnen sm står för attraktionerna.
Långt att resa? Det beror som vanligt på var du bor
Ja, jag tycker oxå att lynnet är superviktigt!
Därför jag vart lite sur på riksen i strömsholm när de sa "saknar könskaraktär" om nånn hingst (kommer inte ihåg vilken) när han stog där cool-lugn medan andra brajjade omkring so galningar
öö hur vart det nu 289 dygn på bilde igår
Och idag är hon 290
Jag ska dit!
Någon mer?
KL
Hejsan
Ni med mer koll än mig på detta kanske kan hjälpa mig.
Har ett litet haflinger sto hemma och hon har full stam i passet men jag har sökt på namnet men inte hittat något.
Behöver kanske inte skriva ut alla namn här men kan börja med
Pappa: Nadino ||
Morfar: Agon
Något som vet något om dessa eller behöver ni mer information än så?
En hingst som ställer sig och sover framför domaren kommer ju inte in och säjer "goddag!" utan bara ett sömnigt "vad gör jag här?". Så ja, han kan sakna könsprägel då också, men det finns ju absolut mellanting mellan att sova eller att dansa, skrika och gapa. En hingst med naturlig pondus behöver inte skrika och gapa, man ser ändå att han är en hingst.Aha.............. ok.......... då e ja me....
Men om en jättefin hingst kommer in och ställer sej och sover framför dommaren så tycker de ju lite att han saknar hingstkaraktär ändå..
För att han inte kommer in med svansen och huvudet högt och fnyser och gnäggar typ... aja... men ja e me...
Känns bara som att, tränar man för mkt med dom och åker bort mycke så blir de lite FÖR lugna så då visar de sej inte lika "snygga" men man får väl väcka dom helt enkelt!