GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

KL

Ballerina lyser med sin frånvaro på buke, men hennes passhästar går som tåget! :laugh: Åtminstone Greve Bravur som tog en vattentät V75-seger i lördags! :banana:

Grattis!! :bow:

Ballerina är enlig facebook sjuk ( influensa?) och vilar i amarna på Lähdekorpi J:r i hopp om att tillfriskna :D

Men jag hänger på o Grattar jag med såklart :bump: :bump:

*kl*
Vad duktiga ni är, bukehästar är grejen verkar det som...

GRATTIS alla!!

*kl*

Grattis till mig o de 2 som leasar Humlan, som vann p21-loppet idag på sedvanligt förbiåkande sätt ... :love::bow::love:

Jag måste gratta "Mörten" som vann sin andra raka ikväll!! 13,9 gick det på Sundbyholm, vilken duktig häst!!

Vi annonserade ut honom här men han såldes billigt på andra vägar....
En supermysig häst som är värd allt gott, heja Mörtis!!

:bump::bump::bump::bump::bump:

Jamen Grattis då :D

Såg att jag känner uppfödaren till hästen och det var roligt att se :bump:

Grattis humelibumlan och till West Chip på Gävletravet igår :love: Från att vara usel travare i flera år och kommit 2 förra gången och vann igår är grymt bra gjort av hans nya ägare/tränare:)

Jag grattar hon som jag inte minns vad hon heter och har Mitt Popcorn som vann i går! :banana::banana::banana:

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 166
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 514
Senast: lizzie
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 784
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka