GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

KL

Grattis CK som tog en uppfödarseger i fredags. :bow:
(Skriver inte hästens namn då jag inte vet hur hemlig CK önskar vara...) ;)

Nu bara måste jag gratta Abbedissan!! En av tre vinnare som vi sålt!! Och grattis Novia som bara vinner i Finland!!! Det känns väldigt bra när sålda hästar vinner, det bevisar att dom mår bra. Och Mörten som vann på V75!! Så kolla annonserna på Buke, det kan löna sig.....

GRATTIS ALLA SOM VUNNIT :bump: :bump:

Säger GRATTIS till mig och min bror då Night Love vann sitt V75-försök förra helgen så imorgon bär det av till Finland för att se hennes första V75-final på Lördag =)

Grattis, grattis till alla underbara segrar!

ÄNTLIGEN kan även jag sälla mig till skaran!!
Vår uppfödning Camon's Sweetamber vann igår lopp 1 på Åby:bump:

Och grattis Martha till Wicklow Bokos seger (före Gimmies uppfödning Indra Millpond)! Buke-dubbel! :bump::bump::bump:

Tack ...:D ...äntligen blev det en seger till, men vi äger bara 25% i honom men det är ju ändå "vår" häst....:bump:
Köpt in oss nyligen så det har ju börjat bra iallafall

kl

Grattis Schelin till Granfaksas fina seger på Färjestad idag
anim_19.gif
anim_19.gif
anim_19.gif

Jag och Rouise tackar och bockar och gratulerar i första hand hästens ägare - som ju tyvärr inte är vare sig jag eller Rouise...Men jag tror att vi är precis lika glada som ägartrion!

Tittade in här för att gratulera Nebraska (som för alltid kommer att vara Lines i mitt huvud :angel:) till segern i Bollnäs i kväll :bump:

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 162
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 472
Senast: lizzie
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 773
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 888

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka