Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu bara måste jag gratta Abbedissan!! En av tre vinnare som vi sålt!! Och grattis Novia som bara vinner i Finland!!! Det känns väldigt bra när sålda hästar vinner, det bevisar att dom mår bra. Och Mörten som vann på V75!! Så kolla annonserna på Buke, det kan löna sig.....
Säger GRATTIS till mig och min bror då Night Love vann sitt V75-försök förra helgen så imorgon bär det av till Finland för att se hennes första V75-final på Lördag =)
Tack ... ...äntligen blev det en seger till, men vi äger bara 25% i honom men det är ju ändå "vår" häst....
Köpt in oss nyligen så det har ju börjat bra iallafall
Jag och Rouise tackar och bockar och gratulerar i första hand hästens ägare - som ju tyvärr inte är vare sig jag eller Rouise...Men jag tror att vi är precis lika glada som ägartrion!
Tittade in här för att gratulera Nebraska (som för alltid kommer att vara Lines i mitt huvud ) till segern i Bollnäs i kväll
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Kropp & Själ Nej, som jag skrivit även tidigare så är inte ett syskon nu aktuellt hur det än är. Tankarna kring att ha eller inte ha ett syskon, och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.