GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattar min Sessa efter vinsten pa fina 1.54,1 (1.11,1) forra sondagen. Hoppar upp en klass och forsoker igen mot tuffare motstand ikvall!

Jag med!!!!

Grattis Oki!!!!! :banana::bump::banana::bump:

Förresten - Det är en tårta på okis profil i dag så jag grattar för det också!!!!!

kl

GRATTIS Heffaklumpen och Mitt Popcorn på Färjestad idag, han var gryyyyyyymmmmm :bump: :bump:

TAck ZAndrah, Martha och Ghost!

Och tack för gratulationen, halva norra Sverige har av någon outgrundlig anledning fått reda på det idag också haha...

Tack Martha
Han varverkligen skitbra!

GRATTIS VIA (ja, och alla andra som vunnit den senaste tiden också) till LIVI CHAMPAGNES seger idag på Kalmar!!!!:bump::bump::bump:

VA!!?? ..Banrekord också ...WOW..ja då blir det väl trippelgrattis eller nåt...:bump: :bump:

Jag är så jäkla dålig på att hålla koll på andras hästar...t om våra egna..idag t ex startar love heart..hade jag ingen aning om...:o

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 166
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 514
Senast: lizzie
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 784
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka