GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Stort grattis schelin_j !!! :banana::banana: :bow:
Ni slog till stort idag ;)

Btw, jag tror kusken har fått form! :eek::D

Åh tackar tackar!!!

Min stallägare = hästarnas ägare och tränare (nåja halva Granfaksa är hans men hela Sixten) såg trött, rödmosig, rödögd och LYCKLIG ut i dag. Jag har en stark känsla av att jag såg ungefär likadan ut jag med :p

Det var allt lite svårt att somna i går kväll... en sådan där dag lär man ju inte få uppleva i brådrasket igen!!!

Grattis schelin_j! Roligt för S-E också. Var ju ett tag sedan han hade en seger och sen slå till med 2 på samma dag. Stort!

Stort GRATTIS :bow: till ghost för segern med MA BELLE JOUJOU på Kalmar ikväll! :bump:
40 lakan är dessutom inte fy skam! ;)
Se nu till allihopa att kolla in V65-2 på tv-sändningen ikväll
(eller eftersända lopp på atg.se)

:banana::bump::banana::bump::banana:

Åhå Jag sällar mig till GRATTISGRATTIS hopparna

Gud va kul för både spöket o Ina :bump: :bump: :bump:

GRATTIS! FYYYYYYY VAD ROLIGT!!!!!!:banana:

F..F.. VA BRA HON VA!!!! GRATTIS EVA( GHOST) Och Ma belle Jou Jou:bow::bump::banana:

GRATTIS GHOST!!!!!!!!!!! :D:bump::banana::bump:

hon såg jättefin ut! tror jag hörde dig skrika när hon gått i mål:D (vi hade häst i samma lopp så jag var nere å såg)

Grattis Ghost och min älskade Bella såklart, bilder på vinnartäcket önskas i pixbox snarast!! Fy faaaan vad ni är bra!!!!
Vi är så glada!!!!!!!!!!!!!! Den näst bästa fördelsedagspresenten ever!

Grattis till er alla andra oxå för era framgångar kring travolvalen, följer många av er och gläds med er, ingen nämd och ingen glömd!!

Grattis Ghost och min älskade Bella såklart, bilder på vinnartäcket önskas i pixbox snarast!! Fy faaaan vad ni är bra!!!!
Vi är så glada!!!!!!!!!!!!!! Den näst bästa fördelsedagspresenten ever!

Grattis till er alla andra oxå för era framgångar kring travolvalen, följer många av er och gläds med er, ingen nämd och ingen glömd!!

Tack alla!!! :bump::banana::bump:

Netted: Ja, jag fattade liksom inte vart hon kom ifrån för jag missade när hon fick luckan... :D

Det var INGET vinnartäcke men den här gången fick jag tag i rosetten, (har fortfarande inte kontaktat Axevalla). Däremot en liten blombukett och en CAMPINGLAMPA. :rofl::rofl:

Men vad sjutton, 40 000 är inte fy skam... :idea:

Tycker gott att du kunde ha tipsat oss om att det var klart! :mad:
Hade varit fina julklappspengar. :cool:
Nåväl, det tar vi igen när Nisse gör comeback...;)

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 139
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 401
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 555
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka