GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Tycker gott att du kunde ha tipsat oss om att det var klart! :mad:
Hade varit fina julklappspengar. :cool:
Nåväl, det tar vi igen när Nisse gör comeback...;)

Det ska till bättre hästar än de där för att hon ska vara helt borta... :p;)

GRATTIS GHOST!!!!! (Vi spelade:p:D, jag sa till sambon innan: Det där loppet vinner den där!)...

GRATTIS Ghost!!! :bump::bump:

Campinglampan kan va bra att ha när höststormarna slår till med strömavbrott :D

AM

GRATTIS Ghost!!! :bump::bump:

Campinglampan kan va bra att ha när höststormarna slår till med strömavbrott :D

AM

OM...

...jag köper egna batterier till den, den ser ut att vara köpt på RUSTA eller BILTEMA eller nåt.... :eek::rofl::rofl::rofl:

Ytterligare en gång, tack till alla som grattat...

eftersom att jag inte skrivit i "bukehästar till start-tråden" så räknar jag inte heller med att ni ska hålla koll, så därför måste jag få säga grattis till mig själv!! (och catrin såklart, samt ägarna) för Bear My Royalty gick å vann finalen i Orrefors fyraåringsserie!!:love::love::bump:

tror inte det är sant, aaaah, det är galet! hon verkligen STRED! :love: sen att vi VET att hon är en grymt fin häst men som haft mkt problem gör det bara ännu roligare..

netted sover gott inatt trots jobb imorron med:bump:

tillägg: höll på att glömma, Min Mamma vann ju på åby igår också, v65-1. 4e segern på 10 starter :)

Senast ändrad:

Nädu Netted, du kommer inte att kunna sova alls...:devil: eller kunde inte kanske jag ska skriva...

GRATTIS till både Netted och Netted-mamman!!!

Det är en uuuuunderbar känsla :love:

Grattis Netted till framgångarna! :bow:

Schelin: Min Mamma är namnet på den segrande hästen....:angel:

Schelin: Min Mamma är namnet på den segrande hästen....:angel:

Hihi... där ser man! Tyckte väl att det var en knepig artighet att skriva min mamma med stora M

:rofl:

Fast så kan väl inte häststackarn heta på riktigt väl :eek: fast man har ju hört ett och annat konstigt namn förut förstås :D

Grattis Netted!!!:banana::banana::banana:

Grattis också till indyhopes seger i B-lopp igår på Örebro! Vad överlägset ni vann! Jag var faktiskt där och såg det för jag var "ponnymorsa" i ett ponnylopp!!! :bump::bump:

tack alla!! :)

schelin: haha, vadå, vad menar du med att jag inte skulle sova gott?! :eek: :devil:

och JO den stackars hästen heter min mamma..... ;) fast jag tycker det är häftigt. och inte har hon en mamma att skämmas för heller.... Miss Peyton :p

GRATTIS INDY!! :bump::banana::bump:

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 139
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 401
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 555
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II