GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis Naffa till uppfödarsegern med Jodyvin! :bump:

Oj då det hade jag missat

GRATTIS Naffa till uppfödasrsegern härifrån med :bump: :bump:

Men oj.

Tack så jätte mycket :love:

Får då passa på att gratta alla andra här med sina framgångar!! :bow:

Och ett grattis till Miss Arribas stök-bök-WSB-unge Insider Arriba som lyckats ta sig först till mål-linjen här om dagen :D

AM

Vad fin I Saw You är!
Grattis till andraplatsen!
Och minsann nämnde de inte mamma Molly i dagens sändning! Blev helt förälskad i Molly och förfasad över er berättelse om hennes fot när det begav sig, och blev så glad när hon till sist kom tillbaka till er!
Kikar alltid in på er sida runt fölningstider, vad jag önskar jag hade haft en Gunnar som tryggt kan hjälpa märrarna med handkraft om så skulle behövas.

Själv kör jag med kaffe för att hålla mig vaken, Coca Cola för att hantera mitt blodsockerfall när krystarna blir svaga och det står klart att jag får göra en insats, samt cognac när fölis är lyckligt ute för att lugna ned mig.
En miniflaska med skumpa efter en vecka för att fira att allt har gått bra.
Och ingen j*%¤#a Gunnar i sikte att ha som back-up!

Synd ni bor så långt bort, annars hade ni lätt fått en fölningsinackordering eller två.
Förvisso av fel ras, halvblod, men överraskande vettiga sådana, nästan som om de vore riktiga hästar, säger min travhovis! :D
Jag ler alltid och säger att det står att det är hästar i deras pass, och då ruskar han uppgivet på huvudet och muttrar: Ridhästfolk, jisses!
Och jag ler ännu mer.

Med stor glädje följer jag Överbergahästarnas framfart!
mvh
hoppsann, som är mycket intresserad av riktiga hästar, men bara har de andra.

Jaha, här får man gratta själv om man ska får nåt med :angel: :D

GRATTIS Hunter Brodde till Färjestadsegern trots galopp, 9 längder tillskrevs segern...dock galopperade nästan hela fältet ( han med ja)..
New Kid in Town tog ytterligare en seger på malta.....det är lika så gott det...seger som seger säger martha uppfödare :bump:

Grattis!
NKIT, vad kul! Tyckte det var jättetrist att han blev utlänning.
Han var så snygg!
När kommer den vackres projekt med fransyskan till start då?
Hoppas man får se honom i rutan, för 21.30 ser jag alltid på dagens sändningar när man torkar till efter duschen!
Annars blir det mest Axevalla och alltid Stochampionatshelgen och Åby någon gång om året.
Men helst Axevalla, för det är så mycket skojigt folk att titta på där!
Gamla tanter i rosa syntetklänningar som har hittat den lindrigt beiga Trevirakostymen till gubben och tvingat på honom den. Matchar med ett par ladugårdsstövlar!
I love Axevalla, och speciellt championatshegen eftersom det är då de riktiga människorna kommer ut ut gårdarna! :love:
mvh

´Tack

Ja det var lite synd att han försvann dit ( inte mitt fel) Dock tror jag han har det bra då han vinner en hel del lopp och startar inte alltför ofta så det verkar iallafall som dom tar hand om honom...han kan ju bli lite tjurig :angel: Så med spö o slag så har dom INTE fått runt honom, det vet jag iallafall...

Projektet JAGS :love: det ser väl bra ut....typ, han växer så det knakar och gångarten trav är inte helt ren...men han bryr sig inte om det utan springer glatt på ändå i nån slags tölt/pass/trav eller nåt liknande...men jag äskar han ändå och en vacker dag så stämmer bara allt...det VET jag :D

Det låter lovande!
Kan du då vara så bussig att se till att jag kan spela en slant på honom?
Och då gärna på Axevalla! :)

Jag spelar nämligen så patetiskt att jag spelar på de hästarna jag tycker är snygga och tycker om!
Och eftersom han har en snygging till farsa, borde han ju själv bli något i hästväg!
mvh

Grattis Martha till Hunters seger! :banana::bump::banana:

Jag såg visst nu i morse men det var ju nån som hunnit gratta sig själv innan... :D

Det låter lovande!
Kan du då vara så bussig att se till att jag kan spela en slant på honom?
Och då gärna på Axevalla! :)

Jag spelar nämligen så patetiskt att jag spelar på de hästarna jag tycker är snygga och tycker om!
Och eftersom han har en snygging till farsa, borde han ju själv bli något i hästväg!
mvh

Rätta takter :love::bump::bump:

Grattis Martha till Hunters seger! :banana::bump::banana:

Jag såg visst nu i morse men det var ju nån som hunnit gratta sig själv innan... :D

Jaja :angel::p

det är ju så längt mellan varven så det är ju lätt att glömma vad det fimnns för pållar i stallarna :D

GRATTIS martha(?) för Love Hearts seger på kalmars lunchtävlingar idag!

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 139
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 401
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 555
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II