GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

grattis ghost :banana: och även grattis till juvelens gulla som tog en seger ikväll i boden!!!:banana:

Jag har inte varit här inne på trav på oförskämt länge..

Men här kommer ett kollektivt GRATTIS till alla lyckliga och värdiga vinnare den senaste tiden!

:banana::bow::banana::bow::banana:

GRATTIS VIA till segern i Dam-EM på Tingsryd igår med Livi Champagne!!!!:bump::banana::bump::banana::bump:

Och jag kan återigen konstatera att min lilla svarta "bara" fick vara tvåa...:p

Tack ska ni ha!
(Nu vill nog snart Naffa ha in henne i stoparken, WSB eller ej, eller vad tror ni? :devil:)

Sägar detsamma GRATTIS! Verkligen snyggt gjort;)

grattis grattis! :bump: juvelen, ludde å via! :bump:

grattar mig själv till en skötarseger (och såklart även catrin, som kämpat o kämpat, äntligen kom hon till start) med hästen Min Mamma på kalmar i måndags!

Frattis Netted!!! Hon såg fin ut... Och grattis förresten alla andra som tagit segrar också!

Ett jättegrattis till DROPDEAD BEAUTY!!! Seger på Rättvikstravet i kväll, 2140 m auto med tiden 17,4

Andra segern i karriären och största prispengen hittills!!!

Jag var också nästan löjligt glad över denna seger... inte minst för kuskens skull (hästen känner jag ju inte :D) som det kanske inte gått så där superbra för på sistone... när han kört min stallägares hästar :o bland annat.

Men nu fick han häst som funkade att köra med!!!

Grattis till en underbar prestation!

Kan tänka mig att du är sprickfärdig "Dropdeadbeauty"... för jag utgår från att hästen med samma namn tillhör dig?

Senast ändrad:

:bow: Dropdead Beauty :bow:

Grattis grattis! Det var liksom dags för det där nu! :)

Tack så mycket schelin_j , TJT, martha & cämela!!! :laugh:

Jag har nog aldrig varit så glad som den kvällen!! Min lilla beauty, en sån kämpe hon är:love:

GRATTIS till segern Dropdead Beauty!
Super bra:bow:

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 141
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 402
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 558
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCX
  • Vem kör och varför?
  • Förskola

Hund, Katt, Andra Djur