GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Ett jättestort GRATTIS till Maddizz som vann montéloppet på Solänget ikväll med Ghettos Miracle!
:banana::banana::banana:

Grattis Maddizz :bump::banana::bump:

(Som jag tror det var länge sen jag såg här?)

GRATTIS SolosHarryBoy till Solvallasegern idag med Latitud

3-pingouins-danse.gif
3-pingouins-danse.gif

Ojjjj, ingen har hunnit med - så jag blir först att gratta Monsieur De Mai till Toscas seger på Romme igår!!

GRATTIS!! :bump::bump:

Ojjjj, ingen har hunnit med - så jag blir först att gratta Monsieur De Mai till Toscas seger på Romme igår!!

GRATTIS!! :bump::bump:

GRATTIS SolosHarryBoy till Solvallasegern idag med Latitud

Grattis Maddizz
QUOTE]

grattis till er! men även tyill juvelen som jag glömt gratta ang gullas seger. var ju ett tag sen nu men....repris idag på bygde?:)

Åh Gratttis :D

Ja, jag är vilsen, för jag tycket jag kände igen namnet igår men sen "kom jag på" att den i stalet heter TONIC du Ling...så det glömde jag bort....
Men GRATTIS GRATTIS GRATTIS :bump: :bump:

Tack så mycket martha och ghost! :bump:
Ja jag har varit lite frånvarande på slutet, men har man semester så har man :) Mitt i hösten.. brrr!

Madame Arriba har kravlat sig upp ur vattnet och tagit sig i kragen. Ger därmed Naffa en fjäder i hatten som praktisk uppfödare iom segern i dag på Solvalla. Loppet hette Andreas Bergfeldts Minne.

Grattis från Kentucky! :bow:

Grattis alla som har vunnit sedan jag var här sist :bow:

Grattis! Ewa Nissas till segern med Lady Cashier! Vilket lopp;)

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 141
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 402
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 559
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka