GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

grattis! jätteroligt!!:)

jag såg som aldrig vars han kom från? trodde robin vann som kom via open stretch

TAck! HAn satt ju i rygg på Robin hela vägen och när den i dödens tröttnade och Robin gick ner på OP så blev det fritt utåt. Jag såg det inte heller, fattade inte han vann förrän när jag såg han vända upp efter loppet. :rofl:

*kl*

jag vet att jag har vart jättedålig på slutet och vart inne på buke men nu ska jag ta och gratulera alla på en och samma gång :)

:banana::bump::banana: GRATTIS ALLIHOPA:banana::bump::banana:

kl

Jamen Grattis Indy till segern...så det var deen som var din starchipmärr....:bump: :bump:

Jag måste ju också slänga in ett grattis!! Om än lite motvilligt, har svurit lite över Open stretch.... det var min som blev spöad med en hals! ;)

Grattis Lines till segern med Karma Zet på Rättvik ikväll!

Grattis Lines och indyhope! :bump:

kl

Jamen Grattis Indy till segern...så det var deen som var din starchipmärr....:bump: :bump:

Tack tack alla! :bow: :bow: :bow: :bow:
Japp, det är min Starchippa. :D

TJT: Grattis till andraplatsen!!!! Snacka om bukefajt på upploppet. Din var väldigt tapper!

GRATTIS LINES!!!!!!!

Nämen här händer det grejer!!

:love:GRATTIS till alla fina framgångar alla!!:love:

in i det sista tvekade jag om jag skulle åka upp och kika på Karma... men det var nog för att jag inte åkte som KARMA ZET VANN!!!

Jättejättegrattis Lines!!! Ge Karma en kram från mig och gratulera är du snäll. Eller en morot...:D

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 141
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 111
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 403
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 568
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka