GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Tack, och det hoppas jag med. Men jag har allt mina tvivel fortfarande...Här tar vi en dag och ett lopp i taget. ;) Hemma trivs han ypperligt iaf.

Och GRATTIS till Indyhope! :banana::banana::banana:
Passa på att njut av den här segern nu!

Jaa! Det ska jag verkligen göra. Jag var så pessimistik innan, för det var inget drag i hästen alls innan loppet (hon brukar ligga på rejält annars) och Torbjörn som körde undrade efter värmningen om det verkligen fanns något att köra med. Nästan så vi trodde hon hade någon infektion i kroppen, för två andra hästar gick provlopp idag och de var urusla utan rimlig förklaring + att några andra hästar i stallet har hostat lite idag. Men hon svepte fältet på bortre långsidan från sista position och vann helt okörd med fem längder och det kändes så oerhört skönt.

Senast ändrad:

Grattis TJT till Domingo's seger ikväll på Romme! :bump:

Jag som trodde jag skulle bli först;)

I alla fall- Grattis TJT!!!:bump::bump::bump: Det var värt att vara kvar till sista loppet och titta!:laugh:

Grattis till Indy också!

:love: Ett kollektivt GRATTIS till Oki, Inyhope, TJT, Netted!! :love:

Vilken vecka Bukehästarna har haft!! :banana:

Känns som om jag glömde någon nu..

:love: Ett kollektivt GRATTIS till Oki, Inyhope, TJT, Netted!! :love:

Vilken vecka Bukehästarna har haft!! :banana:

Känns som om jag glömde någon nu..

Jag hänger självklart på jag också :banana: Grattis! Och vad skojjigt Oki att det blev häst av honom också!

Jag tackar, bugar och bockar! Vilken sjuk känsla !! :bump::banana:
Det är ju min första starthäst och på 10 starter har han en vinst, pengar i 5 och 30 % på plats..

Fnobby; Du såg/hörde möjligtvis inte mitt vrål uppe på grinden vid infarten till banan när de gick över mållinjen? :laugh::laugh:

ÅH TACK ALLA! :bow::bow::bow:
Hästens första seger för mig och kuskens första seger någonsin.
Ni må tro att vi var glada! (Själv fattade jag inte att han vann för han satt så "fel" till 100 meter kvar att det såg rent omöjligt ut, men vid fritt så kom han som skjuten ur en kanon!)

grattis! jätteroligt!!:)

jag såg som aldrig vars han kom från? trodde robin vann som kom via open stretch

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 141
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 111
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 403
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 568
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka