Groteskt gravidmage?

Terja

Trådstartare
Satt och tittade igenom gravidmagetråden för några dagar sedan och det var någon som länkade till en hemsida med magar vecka för vecka. Det var någon som, i v38-39, hade en stor "likfärgad" blå mage. Hittar den verkligen inte...
Något som vet adressen till hemsidan eller hittar bilden?
 
Sv: Groteskt gravidmage?

karoline1_v41.jpg


:eek::eek: *svimmar*
 
Sv: Groteskt gravidmage?

Örk fy och blä... :eek: Den är ju missformad också... Min mage såg aldrig ut sådär till formen.
 
Sv: Groteskt gravidmage?

Vissa av bilderna kunde jag inte låta bli att skratta åt - magen såg ju ut som ett stort bröst med vårta och allt (naveln) :D.
 
Sv: Groteskt gravidmage?

Herregud!! :eek:

Nu blev jag avskräckt för mycket lååååång tid...
 
Sv: Groteskt gravidmage?

Jag hoppas för hennes skull att det är hennes kamera som har skumma ljusinställningar. Vad gäller färgen. Magen ser ju död ut.

Men även formen ser ju helt lustig ut. Magen hänger ju liksom som en boll i en säck. :crazy:
 
Sv: Groteskt gravidmage?

Jag tycker det ser ut som om många av bilderna på den där sidan är utdragna, åt sidorna om ni förstår hur jag menar.

Och ja, jag håller med dig, det måste vara något konstigt med ljusinställningen.

Men jag undrar hur många det var där inne, och hur de såg ut, säkert skitsöta:D
 
Sv: Groteskt gravidmage?

Det var den bilden jag letade efter!

Gör inte att jag är direkt sugen på att bli gravid...
 
Sv: Groteskt gravidmage?

Hon har nog haft barn innan, magen verkar uttojd liksom, att det kanske ar darfor den hanger ner liksom.. Jattefula bristningar jag har aldrig sett nagot liknande, men sa ser jag inte sa ofta nakna gravidmagar heller. Hur vanlig ar det att man far bristningar? De flesta andra magarna sag man ju knappt nagra marken pa.
 
Sv: Groteskt gravidmage?

*knapplån*

Skulle ni tro mig om jag påstår att min var värre/större/randigare, bara lite mer underhudsfett? :angel: tyvärr tog jag inte några bilder utan kläder.... ( :angel: jag lovar )
 
Sv: Groteskt gravidmage?

Fast om man tittar på de tidigare bilderna på henne så har hon ju inga bristningar alls.

Jag fick bristningar på magen, det är nog ganska vanligt.
 
Sv: Groteskt gravidmage?

Jag tycker den där magen ser råläskig ut, den ser blå ut. Det där med bristningarna är det många som får.

Men det där med blå och ja, står ut som en trubbis spets :S
 
Sv: Groteskt gravidmage?

Jag tycker det är synd att så många verkat tycka att den magen är äcklig, ful och missformad :(

Min såg nästan likadan ut, hade jag mött era reaktioner i badhuset hade jag nog aldrig badat gravid och dessutom känns mig så stolt över min mage och min fina bebis däri, som jag faktiskt gjorde. Tur att jag inte mötte er där.

Blåheten tror jag beror på kameran och ljuset, men bristningarna är inte alls ovanliga. Jag vet många som ser ut så.

Hade tänkt lägga ut en bild på min mage i en annan tråd, tack gode gud för att jag lät bli.

Tur att så många har så mycket finare magar. Ni är säkert lyckligare.
 
Sv: Groteskt gravidmage?

Jag tycker det är synd att så många verkat tycka att den magen är äcklig, ful och missformad :(

Min såg nästan likadan ut, hade jag mött era reaktioner i badhuset hade jag nog aldrig badat gravid och dessutom känns mig så stolt över min mage och min fina bebis däri, som jag faktiskt gjorde. Tur att jag inte mötte er där.

Blåheten tror jag beror på kameran och ljuset, men bristningarna är inte alls ovanliga. Jag vet många som ser ut så.

Hade tänkt lägga ut en bild på min mage i en annan tråd, tack gode gud för att jag lät bli.

Tur att så många har så mycket finare magar. Ni är säkert lyckligare.

Fast om någon av de som skrivit hade mött dig i badhuset hade du säkert inte märkt vad de tycker för vem 17 pekar på en och säger "Gud vilken ful mage"? Fortsätt vara stolt, glad och nöjd över mage, innehåll och vad som kom ur den. Som du redan sagt förvränger nog kameran en del och detta är bara tycke och smak och sådant kan inte heller köpa vare sig lycka eller hälsa...
 
Sv: Groteskt gravidmage?

Jag tror att det är mycket färgen som gör det. Oavsett kroppsdel så ryggar man tillbaka lite när man möts av en blågrå färg på en människa.

Din mage var säkert jättefin, och jag tror nog inte alls att folk skulle tycka den var äcklig om de slapp se den blåaktiga färgen som på den här personens foton, som ger ett lite skräckinjagande intryck.
 
Sv: Groteskt gravidmage?

Nej, det är just det.

Att säga saker på ett forum är himla lätt, men att stå för det officiellt är desto svårare :smirk:
 

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
959
Senast: Barret
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 739
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 132
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 601

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt
  • Kan man ens göra rätt längre?

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp