Gnist

Trådstartare
Gris4.jpg

Gris3.jpg

Gris2.jpg

Gris1.jpg

Ja så ser dotterns gris ut ;)
Hon fick honom av en kille som vi var och hälsade på bara för att hon var så söt och snäll lilltjejen :banana:
Det är tydligen en korsning mellan en vanlig gris och ett hängbukssvin, så det blir intressant att se vad han blir som vuxen :cool:

Sv: Grisen

Hängbuksvin är gigantiska, är ju inte den mest älskade personen av grisarna här i sverige, men 1ggr om året kom det hängbuksvin, det var en som var lika lång som ett slaktsvin på 50kg, men den här vägde 110kg! Var bara en rund boll, 4 korta korta ben och sen huvudet.

Men grisar är bara för söta :love: se till att köra in honom så kan ni åka gris och vagn :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 421
Senast: MML
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: Nova123
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 316
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 180

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka