Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Jag ska seriöst skärpa till mig med fotandet. Magbild v 25 kommer snart.

Här är min busmage i slutet av v 27
16413057.jpg

***kl***

Har kommer en bild pa min tvillingmage 29+0 (tagen for en vecka sedan alltsa).

Vart ska det sluta??!! :eek::love:

29weeks.jpg

(ursakta bildstorleken, jag vet inte hur man minskar?)

Oj vilken tjockis!!! Nu växer den ju!

MetallPrinsessan jag är ju typ lika stor som du!!! :eek: och jag har 7 veckor kvar!

Sunshine har de vänt på sej än? Så du slipper snittas?

Ja, man ser ju vad man vill se.

Du ser så pigg och fräsch ut btw!:banana:

Själv väntar man på ett plus eller mens. Fyra dagar försenad.

Skönt att en har vänt sej, du ville väl föda vaginalt?

Här är jag igen, nu i v 34... Har tvättat bebiskläder hela dagen och tänkte packa bb-väskan snart :D

Ja nu syns det ju i alla fall att man är gravid. Nu är det faktiskt 2 stycken utomstående som kommenterat magen när jag haft en tajt klänning på mig. :D
Men jag kan fortfarande utan problem klä mig så att den inte syns alls. Men det är ju kul att visa magen. :love:

Fast nu har bebis börjat undersöka alla alternativa utrymningsvägar från magen. Både ut genom sidan av magen och upp under revbenen. Senast igår när vi var på informationsträff på familjerådgivningen (kommunen jag bor i uppmanar alla föräldrar att gå dit för lite tips och råd hur man bevarar relationen under barnets första levnadsår) så försökte hon krypa upp under revbenen på mig. Fick sitta hela mötet och försöka pressa tillbaka henne med händerna och hålla mig från att börja skratta helt hysteriskt. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 706
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 138
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Inredningstråden nr3
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat