Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Åh, någon mer än jag som inte har "kanonkula"! :)

Jag tycker min trycker på rätt bra inuti, så jag känner mig mycket större än vad jag är, även om inte magen är "i vägen".

Åh, jag saknar min mage när jag ser era magar! Kan man få in bebisen i magen ibland igen? :angel:

Min kompis är gravid i vecka 33, det syns inte på henne.. Sambon brukade kalla henne lillskit när jag var gravid.. :S

Jag saknar oxå min mage, när den var sådär lagom stor, speciellt sparkarna :love:

Jag börjar alltid störttjuta när jag kollar igenom mina magbilder som jag såklart måste göra flera ggr om dagen och sambon tror jag är jätte ledsen men det är ju glädje tårar :love:

Fast jag skulle kunna uppleva min förlossning flera ggr om oxå, så häftigt!

Antar/hoppas att det kommer lugna ner sig sen när han blir mer "kontaktbar" och inte bara ser mig som mat utan ler tillbaka, skrattar, härmar en osv.

Jag vill bara att min ska UT !!

Inte så mycket för att jag tycker det är jobbigt att vara gravid, utan för jag längtar så mycket och storebror börjar tro att det aldrig kommer någon bebis för det tar såå lång tid!

Men samtidigt börjar tiden gå lite för fort, vi har massor kvar att inhandla och fixa innan ankomst, så h*n får inte komma för tidigt :)

kl

Saknar oxå min mage:(
Får väl planera in en ny här om ett tag:angel:

*knapplån

Nytagen bild på min mage. Tre veckor kvar!:banana:
magen.JPG

Nya bilder.. har nu gått in i v.30. :eek: Shiiit vad tiden går fort..!

16338602.jpg

Gillar inte riktigt de där små bullarna som lagt sig på höfterna.. :angel: Men det är väl alla bakande som gjort sitt.. har fått nån konstig bakmani (inte såna bakar nu då..:D) ..! Sockerkaka, äppelpaj, brownies.. och jag som aldrig rört ett bakplåtspapper i mitt liv!!

Jag känner precis samma sak. :rofl:
Men sen när jag börjar tänka igenom alla saker jag hunnit med sen jag blev gravid känns det plötsligt som att jag varit gravid i en evighet.
Jag har hunnit säga upp mig från mitt jobb, bo i Norge i ca 3 månader, komma hem, vara arbetslös, få nytt jobb.
Så ja..
När man ser det så känns det som att jag varit gravid halva livet nästan. :D

Så kände jag med Pmm oxå, hon berättade att hon var gravid, visade sin minimala lilla kula, o sen pangbom så var hon jättestor o det var dags för förlossning :eek: Var tar tiden vägen??

Tycker det är jättefina magar här inne, o det är ju inte utan att man blir lite bebissjuk :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 706
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 138
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka