Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Jättefin mage !

Har suttit här ett tag nu & tycker att ditt ansikte är bekant.
Undrar om du inte är lite lik hon Kim Kärnfalk (hon heter väl så, hon som var med i Friends?)

knapplan

Antligen vagar jag lagga in en bild.....

Har ar min mage i v. 20+3 - tvillingar :love:

203.jpg

Var hos BM idag, hade en ny BM som jag aldrig sett förr.

Hon sa att bebis huvud var "väl installerat" :confused: vad tusan betyder det?

SF mått: 34
Hjärtslag: 140
Blodtryck: 110/60

Allt såg bara fint ut!:D

Ohh vad mysigt, har en i min föräldragrupp som oxå ska ha tvillingar, typ vilken dag som helst. Hennes kille är från england :angel:

UL tvillingar :angel:

Jolanta Frågade du inte :p Hon menade väl att huvudet var fixerat? Står det inte i din journal?

Nej, hon hade fullt upp, hela väntrummet var fullt med folk som skulle träffa henne, pga att min BM var sjukskriven, så jag frågade aldrig! :)

Journal? Den har ju BM

Va, får du inte med den hem? Här får vi bära med oss journalen var vi än ska, inte behåller våran BM den.....

Här får vi journalerna när det börjar närma sig slutdatum, vid båda graviditeterna har jag fått den runt v. 32 tror jag.

Här förs Journalen bara på dator. så vad jag vet får inte jag heller med mej någon..

knapplan

Antligen vagar jag lagga in en bild.....

Har ar min mage i v. 20+3 - tvillingar :love:

203.jpg

Sicken fin mage!! Du ser inte alls ut som jag tänkt mig =)

Jag har läst en del inlägg av dig om hur svårt det varit för dig att bli gravid och jag är verkligen glad för din och din mans skull att ni nu ska ha tvillingar! Det blir säkert underbart, men tufft med två små =) (är själv tvilling)

//Julia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 574
Senast: MML
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 884
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 035
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 219
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?