Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså SHIT! Vi ska snart ha!!!! Jag kan fortfarande inte fatta det! Bara några veckor kvar nu!
nevin skrev:Ah, du har också en sambo som tar såna bilder.... Jag har några bilder där det gör OOOONT, och där sambon inte riktigt har fattat HUR onte det gör och att han istället för att fota kan pallra sig till sängen och få sig en känga
Min sambo har fått för sig att filma
Jag vet det är helt sjuk!!! Fast tiden går så långsamt, vill att bebis ska komma ut nu ju!
Första tiden när man inte märker av att man är gravid, och man bara ser alla månader framför sig, då går tiden sakta. Men när det börjar bli en åtta - sex veckor kvar, då ilar tiden iväg
Jag har vart hemma i 8 veckor Väldigt uttråkad kan jag lova!
Och inte orkar man göra något heller, hur 17 ska jag orka föda??
Jag önskar jag kunde hålla igång, jag kan inte ens ut och skritta utan att få ont i fogarna. Jag blir orörlig i flera timmar om jag bara åker upp och borstar hästen och mockar, å då tömmer jag inte ens kärran
Första tiden när man inte märker av att man är gravid, och man bara ser alla månader framför sig, då går tiden sakta. Men när det börjar bli en åtta - sex veckor kvar, då ilar tiden iväg